Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da mener jeg den øverste delen av magen.. akk under puppene.. der har jeg endel fett, som jeg ønsker å få bort.. helst få vekk fett på hele magen selvfølgelig.. men føler det øverste der, akk under puppene er vanskelig å få bort..! tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondisjonstrenig/fettforbrenning er nok det beste tipset, en kan ikke punkttrene så du må nok satse på trening som brenner "all over". Men å trene styrke i tillegg så strammer du opp kroppen din også og vil få mer ut av trening.

Skrevet

jeg har en sånn steppe/elipse maskin hjemme som jeg bruker hver dag, å har kjøpt treningsstrikk.. så jeg får forsåvidt både kondis å styrke ca hver dag.. men tenkte på om d er noen spes øvelser som tar spes godt på øvre del av magen..føler ofte situps o.l tar mest på nedre å midtre del.. pilates kanskje? (selvom jeg ikke liker det..hehe)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
jeg har en sånn steppe/elipse maskin hjemme som jeg bruker hver dag, å har kjøpt treningsstrikk.. så jeg får forsåvidt både kondis å styrke ca hver dag.. men tenkte på om d er noen spes øvelser som tar spes godt på øvre del av magen..føler ofte situps o.l tar mest på nedre å midtre del.. pilates kanskje? (selvom jeg ikke liker det..hehe)

Det er nok lite annet enn kondisjonstrening, helst jogging, over lengre tid som funker. Du bør sjekke makspuls og finne ut hvilken sone som er mest fettforbrennende for din del.

Skrevet

Du kan styrke musklene i det området, men det vil ikke forbrenne fettet akkurat på den plassen, som sagt her.

Skrevet

Du kan stramme opp ved å ta kryss-crønsjere, kryss-situps, hundreds eller criss-cross....

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet
Du kan stramme opp ved å ta kryss-crønsjere, kryss-situps, hundreds eller criss-cross....

Kan du forklare hvordan du utfører disse øvelsene?

Skrevet
Kan du forklare hvordan du utfører disse øvelsene?

Anbefaler deg å søke de opp på google.no

Får du nok bilder og videoer også som du kan følge=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...