Tigermor Skrevet 28. april 2009 #1 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som har erfaringer med fliser og tilbehør fra Right price tiles og som kan si litt om hvordan kvaliteten er? Vi skal muligens bygge oss et nytt bad, og bad er jo dyrt. Fikk en reklame fra Right price tiles og synes at prisene der egentlig var ganske hyggelige =) Vi skal gjøre grunnarbeidet selv og skal også flislegge selv. (mannen er tømmrer og en skikkelig handyman) Men en flislegger som mannen min snakket med igjennom jobb sa at "sånne billige right price tiles fliser var skikkelig dårlig kvalitet og umulig å jobbe med", Så nå er mannen min skikkelig skeptisk til hele right price tiles, men flis og utstyr fra en dyr "merkevare" butikk har vi faktisk ikke råd til =( Grunnen til at Right price tiles er ganske billig er vel at de har kuttet ut en del fordyrende mellomledd, uten at de har dårlig flis av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 28. april 2009 #2 Del Skrevet 28. april 2009 Vi har kjøpt kjøkkenflis herfra, og er fornøyd. Det samme er min venninne som også har kjøpt kjøkkenflis herfra. Mener de også har kjøpt badeflis herfra. Tror ikke kvaliteten her er så mye værre enn hos de andre kjedene som ligger midt på treet i pris. Jeg hadde helt klart kjøpt fliser her. Gode priser og flotte fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik=) Skrevet 29. april 2009 #3 Del Skrevet 29. april 2009 Hei vil nokk lige noe i at du får det du betaler for. som kanskje skule tilsi at de har dårlige varer nå tror jeg de har stortsett gode prdukter men de kan være noe dårligere på enkelte ting særlig de aller billigste. konkrete ting jeg har hørt er at glassbyggerstein ikke holder god kvlaitet og at det hvite som er på endene lett blir ødelagt slik at det ikke ser helt bra ut. tror heller ikke de holder samme brann og iso klasse som de fra andre produsenter. men 10kr kontra 170kr... så lenge du holder deg unna det som er helt håreisende billig og kjøper rett flis til rett sted så mener jeg at du trygt kan kjøpe fliser der. har vært der flere ganger og sett selv men ikke kjøpt men det er pga jeg ikke har funnet akkurat det jeg har vært på utikikk etter. de har lite utvalg og kjører lavpris strategi proffe får 0% i stede for 40-50% som vi får andre steder. Er murer da så burde ha litt begrep om dette. mye mer skeptisk til at dere skal gjøre det selv en varene fra rigth price tiles. uansett lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_CC_* Skrevet 30. april 2009 #4 Del Skrevet 30. april 2009 Hei! Flisene på badet vårt er fra right price tiles. Vår murer var skeptisk til fliser fra billigkjeder som mega flis og right price. Så før vi kjøpte flisene fikk vi med prøveflis som han kontrolerte. Viste seg å være samme flis som han hadde i sitt basis sortement... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå