Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hvordan ser dette ut? (3 ganger i uken) -Knebøy 3*20 -Utfall 3*20 -Diagonalløft 3*20 -Sit-ups 3*20 -Skrå sit-ups 3*20 -Hantelcurl 3*20 -Hantel Kickback 3*20 Jeg er jente, 22 år, og har svært lite muskler. Men dette skal jeg endre på! Noen innvendinger?
Chanel.No5 Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg er jente, 22 år, og har svært lite muskler. Men dette skal jeg endre på! Noen innvendinger? Savner trening av overkropp, forside/bakside arm samt bryst, skuldre. Kjøp deg også litt utstyr for å kunne øke etterhvert og få mer ut av treningen om du ikke allerede har gjort det! Pass på at øvelsene utføres riktige. Finnes mange videoer/bilder på nettet for alle øvelser! Masse lykke til!
Gjest Bolledeig Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Min mening: Bicepscurløvelser er egentlig overflødige i et helkroppsprogram hvis du for eksempel kjører en roøvelse eller en draøvelse, som i tillegg jobber rygg og bakside skuldre. stående roing Hvis du bytter ut kickbacks med hantel benkpress får både bryst og triceps gjennomgå Benkpress Denne øvelsen kan utføres liggende på gulvet (google floor press) I tillegg er militærpress også en finfin øvelse for skuldre/triceps link Bytter du hantel curl og hantel kickback har du stort sett ovekroppen dekket, i tillegg kan du slenge leke litt supermann til slutt for å få trent korsryggen supermann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå