Gå til innhold

Ølbokser eller øl flasker?

Anbefalte innlegg

Gjest Victoria's Secret
Skrevet

Sitter nå her å lurer på hva vi skal gjøre. Øl bokser kjøpt ifra Sverige vil jo bli mye billigere enn å kjøpe øl her hjemme i Norge. Men ser det litt teit å bli servert en ølboks fremfor en ølflaske?? Er liksom ikke helt enig med meg selv hva jeg synes....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nå øl ser like lite "elegant" ut uansett jeg da ;)

Men det er jo veldig godt, og spiller egentlig ingen trille om det er flasker eller bokser, mener nå jeg.

Skrevet

Går det ikke an å helle ølet oppi noen pene mugger eller karafler?

Skrevet

Vi går for bokser:-)

Praktisk-rydding-slipper flaskeåpnere-praktisk på kjøla:-)

Gjest Victoria's Secret
Skrevet

Da tror jeg ølen fort blir daff dessverre...

Skrevet

vi skal ha flasker under middagen,og bokser i baren.Vi skal også kjøpe ølboksene i sverige.

Skrevet
Sitter nå her å lurer på hva vi skal gjøre. Øl bokser kjøpt ifra Sverige vil jo bli mye billigere enn å kjøpe øl her hjemme i Norge. Men ser det litt teit å bli servert en ølboks fremfor en ølflaske?? Er liksom ikke helt enig med meg selv hva jeg synes....

Hvis det estetiske betyr endel, så går det an at servitørene serverer øl i glass til de av gjestene som vil ha det til maten. Til festen kan det ikke spille en stor rolle om ølet er i boks eller flaske...

Skrevet

Verdens beste idè. Det hadde nok vært et frisk øl med sprut i altså...

Skrevet

vi skal bruke øl på flaske.. kjøper det på polet i sverige..

koster bare 12 kr flaska

Skrevet (endret)

Flasker på bordet og evt bokser i baren da?

Endret av Dr.Grey
Skrevet
Flasker på bordet og evt bokser i baren da?

Tror vi gjør det ja:) Ellers får vi servitørene til å sjenke opp slik at boksene slipper å stå fremme:)

Skrevet

Synes dette er en god ide jeg! I utlandet serverer de ofte öl fra mugger paa bar og restauranter...saa hvis man heller ölet i muggene rett för det skal serveres blir det nok ikke flatt.

Skrevet

Har ikke tenkt så veldig mye på dette enda, men ølbokser på bordet til middagen blir uaktuelt. I baren kan vi ha bokser, men da vil isåfall bartender helle det over i et glass, da jeg ikke vil ha bokser stående overalt :)

Skrevet

Vi kommer nok til å ha bare flasker. Vi skal ha bare et mini-bryllup da, så det blir ikke de store innkjøpene. Jeg drikker ikke mye øl, men synes det er godt med et par i ny og ne. Men jeg klarer ikke å drikke boksøl, det er godt til å begynne med, men siste halvparten sliter jeg skikkelig med, for da er den blitt daff. Kanskje jeg bare må lære meg å drikke fortere? ;)

Skrevet

FireFairy, det finnes bokser med samme størrelse som flasker også vet du...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...