Gjest Gjest_tille_* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 å bu med ein som har skofetish, og sans for lakk og lær? Har datet ein mann i en stund, har vert hjemme hos han, og han har utrolig mange sko som han bare samler på, og utrolig mange sko som bare er hans egne, han var tidleg open med meg og fortalde om at han han hadde ein greie for sko og føtter. Han sa han hadde skofetish, og en dag så kom eg i snakk med ein kammerat av han, som var på fylla, og då kan komme til å si litt mye, da kom fram til at han likte lakk og lær.(sånn i senga da) Er det noen som har noen erfaringer med å bu med en sånn mann?? Det er helt nytt for meg dette med skofetish og lakk og lær.. Ps, eg er ikke sikker på om eg skriver skofetish rett
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Du er veldig heldig! Det er alltid morsomt med fetisher- spes når de er så uskyldige som sko og lakk. Det er en tillitserklæring fra hans side å vise deg dette så bare lek deg frem- men ikke gå¨på akkord med deg selv på noen måte. Hvis det føles feil ut- ikke gjør det, men ikke forveksl følesen av at noe er uvant med følelsen av at du misliker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå