Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en hengekøye til bruk i hagen,

men har ikke funnet noe særlig, har bare sett på nett, da..

De har på ikea, men likte ikke dem p.g.a fargene/stripene.

Vil helst ha ei med plass til 2 :)

Noen som har tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De beste køyene er mayakøyer, men de koster jo litt her i Norge.

Prisene står vel her etter hva jeg husker:

www.hengekoye.com

Vi har kjøpt våre på reiser, og har king-sizestørrelser med plass til en hel haug med folk oppi.

Skrevet

Sorry, jeg skrev feil nettadresse. :sjenert:

Her er link:

http://www.hengekoye.no/produkter/hengekoyer/

De er dyre å kjøpe her i Norge. Kjenner du noen som skal til India, så koster de stpre mayakøyene rundt kr 200,- der. I Mexico er de faktisk ganske mye dyrere. regner med det skyldes at de produseres i India og skipes til Mexico for salg.

Skrevet

Er også på let etter hengekøye :hjerter_rundt:

Håper på flere tips!! ;)

Skrevet

Jeg kjøpte denne:

http://www.hengekoeye.dk/

Kjøpte den i hvit og er veldig fornøyd! Brukes oftest av to voksne mennesker, og er veldig koselig!

Kom fort også!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil også anbefale Mayahengekøye. Den er utrolig behagelig, man ligger skikkelig godt og kan godt sove i den også uten å få vondt i kroppen. Hengekøyer de selger på Ikea, Plantasjen o.l er ikke i nærheten av like komfortable. Jeg har "vokst opp" med en hengekøye sydd etter skipskøyemodell, og selv om denne var komfortabel og slitesterk er Mayahengekøya i en annen klasse. Litt dyrt, men verdt det! Du kan henge opp kroker innendørs også og bruke den der, det gjør vi...

Gjest Gjest
Skrevet
Er også på let etter hengekøye :hjerter_rundt:

Håper på flere tips!! ;)

Hva er du egentlig ute etter siden du venter på flere tips?

Nå går alle tipsene her på anbefaling av mayakøye - er en grunn til det skjønner du.

Nå er det til og med en som har lagt inn en link hvor man kan bestille den fra Danmark til ca. halve prisen fra her i landet.

Vil du ha noe rallemikk til et par hundrelapper, så er det vel bare å kjøpe det - du trenger vel ingen tips her inne for noe sånt?

Skrevet

I fjor kjøpte jeg en hengekøye med stativ på jernia. tror den kostet 500. Utrolig behagelig å ligge i, for oss som bor i blokk også ;)

Gjest Gjest
Skrevet
I fjor kjøpte jeg en hengekøye med stativ på jernia. tror den kostet 500. Utrolig behagelig å ligge i, for oss som bor i blokk også ;)

*Ugh*

Og da er selvfølgelig selve køya i canvasstoff eller noe lignende?

Canvaskøyer på stativ blir aldri gode å ligge i. Køyer skal da ikke henge på et stativ!!

Kjøp enten skikkelig køye og heng den opp skikkelig, eller kjøp noe helt annet - f.eks. en is.

Skrevet
Sikkert fine å se på de, men mayakøyene slår de køyene der langt ned i støvlene når det gjelder liggekomfort.

Har du prøvd begge deler?

Skrevet
Hva er du egentlig ute etter siden du venter på flere tips?

Nå går alle tipsene her på anbefaling av mayakøye - er en grunn til det skjønner du.

Nå er det til og med en som har lagt inn en link hvor man kan bestille den fra Danmark til ca. halve prisen fra her i landet.

Vil du ha noe rallemikk til et par hundrelapper, så er det vel bare å kjøpe det - du trenger vel ingen tips her inne for noe sånt?

Har fått en masse tips her allerede så i går bestilite jeg meg en mayakøye fra Danmark :)

Gjest Gjest
Skrevet
Har fått en masse tips her allerede så i går bestilite jeg meg en mayakøye fra Danmark :)

Ja, var det jeg mente også, og alle tipsene gikk i retning av mayakøye.

Mayakøye er himmelsk å ligge i, håper du bestilte stor nok. Det er jo best å ligge tvers over i de køyene.

Gjest Gjest
Skrevet
Har du prøvd begge deler?

Ja, selvfølgelig. Ellers kunne jeg da ikke uttalt meg.

Skrevet
*Ugh*

Og da er selvfølgelig selve køya i canvasstoff eller noe lignende?

Canvaskøyer på stativ blir aldri gode å ligge i. Køyer skal da ikke henge på et stativ!!

Kjøp enten skikkelig køye og heng den opp skikkelig, eller kjøp noe helt annet - f.eks. en is.

Jeg syntes den er kjempegod å ligge i jeg :nigo: Og jeg syntes stativet er genialt, ellers hadde jeg ikke hatt hengekøye, da vi bor i blokk :)

Skrevet
Ja, var det jeg mente også, og alle tipsene gikk i retning av mayakøye.

Mayakøye er himmelsk å ligge i, håper du bestilte stor nok. Det er jo best å ligge tvers over i de køyene.

Måtte nesten det siden det var den alle anbefalte:)

Bestilte en stooooor :nigo:

Hørres bare så deilig ut :hjerte:

Gjest Gjest
Skrevet
Måtte nesten det siden det var den alle anbefalte:)

Bestilte en stooooor :nigo:

Hørres bare så deilig ut :hjerte:

Bra!!

Mayakøye er best - ingen over og ingen ved siden av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...