Jinx82 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 (endret) Hvilke yndlingsballader/love songs har du? Noen av mine favoritter er kanskje ikke "love songs", men relativt rolige go'låter ihvertfall... Her er mine 10 på topp: 1. Johnny Cash - "Hurt" 2. Jewel - "Foolish Games" 3. Live - "Lightening Crashes" 4. David Gray - "This Years Love" 5. Roxette - "Anyone" 6. James Blunt - "Goodbye My Lover" 7. Pink Floyd - "High Hopes" 8. Jessica Folcker: "How Will I Know" 9. Nelly Furtado: "Try" 10. Sophie B. Hawkins: "As I Lay Me down" Next please.. Endret 27. april 2009 av Jinx82
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Tror heller ikke at mine favoritter kan klassifiseres som ''love songs'', men går det an å kline-danse til dem er de ''love songs'' i mine øyne ihvertfall. 1. Goo Goo Dolls - Before It's Too Late 2. OneRepublic - Apologize 3. Gavin Rossdale - Love Remains The Same 4. Goo Goo Dolls - Iris 5. Takida - Molly Sue 6. Elton John - Your Song 7. Robbie Williams - Angels 8. Oleander - Halo 9. Bic Runga - Sway 10. Lonestar - Amazed
MissStiles Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Min liste: Sarah MacLachlan - Angel The Cranberries - Linger Jimmy Eat World - Hear you me Jennifer Rush - Power of love OneRepublic - Say (All I need) Gary Barlow - Forever love Michael Bublè - Home 3T - I will do anything for you All-4-One - I swear Goo Goo Dolls - Iris
sleazejenta Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 ååh, egentlig vanskelig spørsmål..måtte tenke litt her :gjeiper: 1. Poison - Something to believe in 2. Mötley Crüe - Brandon 3. Def Leppard - Long long way to go 4. Danger Danger - One step from paradise 5. Lita Ford& Ozzy Osbourne - Close my eyes forever 6. Hollywood Rose - Last cigarette 7. Bret Michaels - Raine 8. Def Leppard - Miss you in a heartbeat 9. Poison - Every rose has its thorn 10. Mötley Crüe - Rodeo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå