Gå til innhold

IPOD-hjelp! Med spiseskje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å laste ned musikkvideoer på Ipoden til sønnen min.

Klarer å laste ned vanlige sanger fra PC'en, men musikkvideoene klarer jeg ikke...:(

Hvorfor ikke? Skal det ikke gå ann?

Trenger hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags iPod er det snakk om? For det avhenger litt av modell om den kan spille video eller ikke. Du kan jo alltids kikke på Apple sine supportsider og se om det er noe hjelp i noe av det som står der.

Skrevet

...måtte sjekke med eieren hva slags iPod ;)

Nano! :Nikke:

Kjøpt i år. Men hvordan skal jeg vite om det er 3.generasjon-versjonen? Står i linken over her at den kan ta i mot bla. musikkvideo...

Klarer å legge inn sanger, men musikkvideoene vil den ikke. Prøver nå å konvertere den ene musikkvideoen (Thriller), men det tar laaaang tid...

Skrevet
...måtte sjekke med eieren hva slags iPod ;)

Nano! :Nikke:

Kjøpt i år. Men hvordan skal jeg vite om det er 3.generasjon-versjonen? Står i linken over her at den kan ta i mot bla. musikkvideo...

Klarer å legge inn sanger, men musikkvideoene vil den ikke. Prøver nå å konvertere den ene musikkvideoen (Thriller), men det tar laaaang tid...

Videoene må være i mp4-format, hvis jeg ikke tar helt feil.

Skrevet

Ja, det funker i alle fall ikke med de jeg har, amv-fil tror jeg...

Hvordan får jeg konvertert dem til mp4-filer da?

Hvorfor så vanskelig!!!???

Skrevet

Hvis den er kjøpt ny i år så er det en 4. generasjon, og da skal den kunne spille video ja. Tror kanskje programmet Handbrake skal kunne konvertere videoer til riktig format. Jeg har ikke iPod som kan spille videoer selv, så jeg har ikke prøvd det, men er kanskje verdt et forsøk? :)

Skrevet

På Handbrake står det dette: only suited for advanced users.

Det er i alle fall ikke meg...;)

Men takk for tips. Skal sende linken til noen som er flere hakk bedre enn meg

(ikke så vanskelig egentlig...;))

Skrevet

Jeg har lastet ned "Videora iPod converter". Et gratis, veldig enkelt program som gjør at vanlige videofiler kan legges inn i iTunes og over i iPoden.

Skrevet
Jeg har lastet ned "Videora iPod converter". Et gratis, veldig enkelt program som gjør at vanlige videofiler kan legges inn i iTunes og over i iPoden.

Takk. Da skal jeg sjekke dette i morgen. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...