Thomasine Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Prøver å laste ned musikkvideoer på Ipoden til sønnen min. Klarer å laste ned vanlige sanger fra PC'en, men musikkvideoene klarer jeg ikke... Hvorfor ikke? Skal det ikke gå ann? Trenger hjelp!!!
vesla86 Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Hva slags iPod er det snakk om? For det avhenger litt av modell om den kan spille video eller ikke. Du kan jo alltids kikke på Apple sine supportsider og se om det er noe hjelp i noe av det som står der.
Thomasine Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 ...måtte sjekke med eieren hva slags iPod Nano! Kjøpt i år. Men hvordan skal jeg vite om det er 3.generasjon-versjonen? Står i linken over her at den kan ta i mot bla. musikkvideo... Klarer å legge inn sanger, men musikkvideoene vil den ikke. Prøver nå å konvertere den ene musikkvideoen (Thriller), men det tar laaaang tid...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 ...måtte sjekke med eieren hva slags iPod Nano! Kjøpt i år. Men hvordan skal jeg vite om det er 3.generasjon-versjonen? Står i linken over her at den kan ta i mot bla. musikkvideo... Klarer å legge inn sanger, men musikkvideoene vil den ikke. Prøver nå å konvertere den ene musikkvideoen (Thriller), men det tar laaaang tid... Videoene må være i mp4-format, hvis jeg ikke tar helt feil.
Thomasine Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 Ja, det funker i alle fall ikke med de jeg har, amv-fil tror jeg... Hvordan får jeg konvertert dem til mp4-filer da? Hvorfor så vanskelig!!!???
vesla86 Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Hvis den er kjøpt ny i år så er det en 4. generasjon, og da skal den kunne spille video ja. Tror kanskje programmet Handbrake skal kunne konvertere videoer til riktig format. Jeg har ikke iPod som kan spille videoer selv, så jeg har ikke prøvd det, men er kanskje verdt et forsøk?
Thomasine Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2009 På Handbrake står det dette: only suited for advanced users. Det er i alle fall ikke meg... Men takk for tips. Skal sende linken til noen som er flere hakk bedre enn meg (ikke så vanskelig egentlig...)
Essie_ Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Jeg har lastet ned "Videora iPod converter". Et gratis, veldig enkelt program som gjør at vanlige videofiler kan legges inn i iTunes og over i iPoden.
Thomasine Skrevet 28. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2009 Jeg har lastet ned "Videora iPod converter". Et gratis, veldig enkelt program som gjør at vanlige videofiler kan legges inn i iTunes og over i iPoden. Takk. Da skal jeg sjekke dette i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå