Gjest romanticca massala Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Heihei. Jeg trenger forslag til noe jeg kan finne på med en fyr jeg liker kjempegodt. Har vel møtt han 4-5 ganger på 3 uker og siden det begynner å bli så fint vær ute så kunne jeg tenke meg å lage til en minneverdig dag for oss nå snart. Noen forslag?
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Kjøp en flaske god hvitvin, kjøp jordbær, ta med et pledd og kanskje noe mat. Rigg dere til i Frogner/Sofienberg/Cuba/osv.-parken. Skål, prat, ta bilder og se på solnedgangen ;-) I alle fall min drømmedate
Draven Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Enten bygdøy eller hovedøen. Rett ved den åpne plassen som folk spiller fotball på om sommeren er det en høyde som dere kan være alene på. Ta med champis/musserende, eller foretrukket drikke og kreps. Kos dere masse:)
angeleyes Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Kjøp en flaske god hvitvin, kjøp jordbær, ta med et pledd og kanskje noe mat. Rigg dere til i Frogner/Sofienberg/Cuba/osv.-parken. Skål, prat, ta bilder og se på solnedgangen ;-) I alle fall min drømmedate Den daten høres perfekt ut. Husk to tepper så dere har et og sitte på og et til å krølle rundt dere hvis det blir litt kaldt.
Gjest ts Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Kjøp en flaske god hvitvin, kjøp jordbær, ta med et pledd og kanskje noe mat. Rigg dere til i Frogner/Sofienberg/Cuba/osv.-parken. Skål, prat, ta bilder og se på solnedgangen ;-) I alle fall min drømmedate Høres fint ut. Må nesten finne på noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå