Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ma_*
Skrevet

Første seriøse forholdet jeg hadde, da slo mr 1 opp. I det neste forholdet jeg hadde med nr 2, slo jeg opp. Det neste forholdet med nr 3 slo han opp. Og med nr 4 slo jeg opp.. Jeg håper nå i forhold nr 5 at han ikke skal slå opp. Jeg tenker på det ofte og er redd.. Jeg er kanskje litt rar når jeg tenker at siden jeg slo opp med han siste, så vil den nye slå opp med meg.. Men nå har vi jo et barn sammen selv om det ikke er noen garanti. jeg har bare lyst å slutte og tenke og nyte livet.. Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har blitt litt opphengt i at det har vært annenhver gang :) Men hvis man tenker statistikk er fire-fem tilfeller altfor få til å si at det er en tendens til at det vil fortsette å skje på samme måte ;) Og du vet nok innerst inne også at det bare er "tull" det du tenker. Kanskje du skal tenke gjennom grunnene til at det ble slutt i de tidligere forholdene dine, i stedet for hvem som slo opp? Eller la oss si at det var "din tur" til å gjøre det slutt i det forholdet du er i nå; ville du gjort det? Du ville jo ikke det, forutsatt at dere har det bra.

Hvis dette er den eneste "tvangstanken" du har (bruker "" da jeg ikke vet om det er riktig å kalle det tvangstanke) klarer du antagelig å løse dette selv etter hvert. Snakk gjerne om det med andre, venner, familie, kjæresten din, så får du mer bekreftelse på at det ikke er en riktig tanke. Hvis det bare er én av flere liknende og hemmende tanker vil jeg foreslå at du snakker med lege e.l om det.

Skrevet

Jeg ville snakket med kjæresten om det. Fortell at du har fått en tanke om at det er slik, men at du innerst inne vet at dette bare er tull Kanskje han kan gi deg en bekreftelse på dette slik at du roer deg med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...