Gå til innhold

Laken - god kvalitet ?


Rapitap

Anbefalte innlegg

Håper noen av dere vet en nettbutikk som selger laken av god kvalitet. 160*200. Har søkt på diverse steder som Kid, Ellos o.l, men kvaliteten er jo ikke den beste, og jeg finner rett og slett ikke laken i nevnte størrelse.

Hjelp å få?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Høie lager gode lakner.

Deres lakner i bomullssatin har jeg flere av. Men målene dine er litt på jordet, hvis sengen din er 2 meter lang kan ikke laknet være 2 meter, du mener nok laken i størrelse 1.80 x 2.30. som er målene for en dobbeltseng.

Høie laknene koster ca 400+ kroner for bomull og 600 for bomullssatin (anbef. sistnevnte).

For forhandlere i Norge klikker du deg inn på www.hoie.no

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Mener du slike stretchlaken som folk hadde på 80' tallet LB?

IKEA laknene er i dårlig kvalitet, etter 3-4 vask begynner de å nuppe og blir raskt tynnslitte på midten. Invester heller i noen laken av god kvalitet du Anafugia.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Nei, det er ikke stretch.....!

Vanlige laken i bomull, formsydd slik 80-talls-stretchen var.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hvis sengen din er fra Ikea, tror jeg du må på Ikea for å få helt rett str. Fasongsydde bomullslaken fra Ikea er av helt grei kvalitet, har vasket mine ganske så mange ganger etterhvert og de er like fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Hvordan i all verden kan du vite at laknene er av dårlig kvalitet og nupper etter 3-4 vask, når du ikke engang visste hva slags laken jeg snakket om, Minnie....?

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Har hatt IKEA laken før, ikke formsydde men stoffet er jo det samme- og Anafugia sa at hun var på jakt etter laken av god kvalitet.

IKEA har ikke god kvalitet på sitt sengetøy!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg gidder ikke krangle om laken fra Ikea.

:ler:

Avslutter bare med å konstatere at jeg har vært fornøyd med mine laken vask etter vask, like fornøyd som jeg er med mine Høie-laken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Dumme dumme meg surfet på hoye.no...Urk! Men nå, ja nå drar jeg rett til HOIE....og shopper litt...det er for varmt til å gå i butikker. Selv så vil jeg ikke ha stretch, de er litt ruglete nå i varmen....

Takker igjen!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Høie i Bergen:

P.M Koldrup Interiør AS Galleriet Torgalm. 8

Princess Interiør AS Bystasjon Strømgt. 8

Hansen & Dysvik (E) Bergen Storsenter

W. Thomsen Kong Oscarsgt. 6

W. Thomsen Jon Smørsgate

Poulsson Skumpl. og Madrasshus

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde

Jeg er kjempefornøyd med mine laken fra Ikea - har vasket dem ofte i over ett år - og du kan ikke se det på dem. De holder seg glatte vask etter vask og er kjølige og deilige nå i varmen.

Dyne- og putetrekkene fra Ikea har jeg bare god-ord å si om ... jeg er veldig kresen og har lett for å begynne å klø - klør absolutt ikke i dette sengtøyet - det er deilig synes både jeg og ungene.

Har også et dyrt sengtøy som jeg fikk på salget - tror fullprisen var 1200,- (i mine øyne er det dyrt for sengtøy) - kjempegodt det og, men når man tar prisen i betraktning så holder jeg en knapp på Ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
:grine:

Det går jo ikke ann å shoppe online på Høie jo.....

HJELP!

*hikst*

Du bor jo i Bergen, hva er problemet?

Her kan du kjøpe Høie online.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Hm, det ser ut til at de bare selger sengesett der og ikke lakner. Men Anafugia, jeg gav deg listen over alle forhandlerne for Høie i Bergen så egentlig har du ikke noe å sutre over.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, det viste ikke jeg...kjøpte Høie sengesett der i fjor, og trodde de hadde laken også... men men,

Med den Lista du gav henne Minnie, så burde hun tørke tårene ja :wink:

Cita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sånn formsydd laken rundt overmadrassen, ikke sånne for hele madrassen. De finnes stort sett i noe de kaller jersey, som er forferdelig og nupper seg fort, men på BOHUS fant jeg ordentlige bomullslakner garantert nuppfrie, sydd akkurat sånn jeg vil ha dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, sutrer ikke lengre nå som jeg har link til postordre!

Igjen, tusen takk!

=)

(Phew!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...