Gjest LanaLane Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Har vært fosterhjem for Dyrebeskyttelsen i 1 år nå, hatt 4 katter tilsammen og 3 har blitt adoptert bort. Nå har vi en tass igjen på snart 3 år, en helt vanlig gråspraglete en som jeg har skrevet om i tidligere tråder. Både samboeren min og jeg var forberedt på at vi måtte ha ham lenge, fordi denne typen pus går det 13 på dusinet av. Men i dag ringte det ei som hadde blitt forhekset av øynene hans på bildet. Så nå skal de se på ham og 99% sjanse for at de adopterer ham *snufs* Denne pusen har vi blitt så ekstremt glade i, mer enn de andre, men vi bor midt i Oslo uten utemuligheter og denne pusen hyler av kjedsomhet og utelengsel hver dag så vi kan ikke beholde ham Jeg griner hver gang en pus blir adoptert, er både glad og trist på en gang, huff det er så vondt. Vi skal kanskje flytte til høsten, så kanskje dette blir den siste fosterkatten vi har, men jeg håper jeg kan fortsette. Da skal jeg skrive fosterhjemsdagbok her på KG Vil bare oppfordre de som kan til å være fosterhjem for Dyrebeskyttelsen eller FOD, det er tungt når de drar, men man redder liv og det føles godt å gjøre en forskjell! Ta vare på dyrene deres!
Gjest Wacmoc Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Har vært fosterhjem for Dyrebeskyttelsen i 1 år nå, hatt 4 katter tilsammen og 3 har blitt adoptert bort. Nå har vi en tass igjen på snart 3 år, en helt vanlig gråspraglete en som jeg har skrevet om i tidligere tråder. Både samboeren min og jeg var forberedt på at vi måtte ha ham lenge, fordi denne typen pus går det 13 på dusinet av. Men i dag ringte det ei som hadde blitt forhekset av øynene hans på bildet. Så nå skal de se på ham og 99% sjanse for at de adopterer ham *snufs* Denne pusen har vi blitt så ekstremt glade i, mer enn de andre, men vi bor midt i Oslo uten utemuligheter og denne pusen hyler av kjedsomhet og utelengsel hver dag så vi kan ikke beholde ham Jeg griner hver gang en pus blir adoptert, er både glad og trist på en gang, huff det er så vondt. Vi skal kanskje flytte til høsten, så kanskje dette blir den siste fosterkatten vi har, men jeg håper jeg kan fortsette. Da skal jeg skrive fosterhjemsdagbok her på KG Vil bare oppfordre de som kan til å være fosterhjem for Dyrebeskyttelsen eller FOD, det er tungt når de drar, men man redder liv og det føles godt å gjøre en forskjell! Ta vare på dyrene deres! Det hørtes trist ut, samtidig veldig givende! Skulle gjerne gjort noe sånt selv, men med 2 bikkjer og 4 katter går det litt dårlig for øyeblikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå