Gå til innhold

Få laget glassplate hos glassmester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en glassplate til en gammel amerikakoffert vi har arvet, slik at jeg kan bruke den til bord. Tipper den er ca 40x90 cm og jeg må vel ha herdet glass?

Noen som har peil på pris og hvor tykk en slik plate bør være? Varierer prisene mye hos forskjellige glassmestere, eller kan jeg bare bruke første og beste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Info og bestilling på nett:

www.roaldlarsen.no

Skrevet

Det kan være svært stor pisvariasjon, så ejg ville definitivt ringt 2-3 stykker og forhørt meg.

Skrevet
Jeg trenger en glassplate til en gammel amerikakoffert vi har arvet, slik at jeg kan bruke den til bord. Tipper den er ca 40x90 cm og jeg må vel ha herdet glass?

Noen som har peil på pris og hvor tykk en slik plate bør være? Varierer prisene mye hos forskjellige glassmestere, eller kan jeg bare bruke første og beste?

Moren min gjored det samme. Hun betalte kr.290 for en ganske tykk glassplate i omtrent den størrelsen. Ca 0.70 com tykk med avrundede kanter. ikke ille pris det

Skrevet

4 mm herdet float bør holde. Prisen varierer fra sted til sted, men koster ikke skjorta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...