Gjest reiseglad, ikke innlogget Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 Selv har jeg ingen planer om å reise til Mexico, men hvis jeg hadde hatt billetter som var kjøpt og betalt, så tror jeg at jeg hadde vært nokså skeptisk. Hadde du villet reise til Mexico nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reiseglad, ikke innlogget Skrevet 29. april 2009 #2 Del Skrevet 29. april 2009 Selv har jeg ingen planer om å reise til Mexico, men hvis jeg hadde hatt billetter som var kjøpt og betalt, så tror jeg at jeg hadde vært nokså skeptisk. Hadde du villet reise til Mexico nå? Der kom advarselen fra UD, som fra i dag fraråder nordmenn å reise til Mexico. Det betyr jo at de som har kjøpt billetter, får refundert utgiftene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 30. april 2009 #3 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg ville ikke reist, selv om jeg kanskje ikke hadde blitt syk selv kunne jeg risikert å tatt med meg smitte, og så vondt vil jeg ikke omgangskretsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 1. mai 2009 #4 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikke første stedet jeg hadde reist til akkurat nå! Hadde faktisk planer om å legge sommerferien til Mexico, men tror vi velger noe annet nå som ting er som de er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 1. mai 2009 #5 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei Det spørs vel litt hvor en skulle i Mexico. Men jeg var i Hong Kong akuratt da SARS viruset blomstret opp og det var ikke spesielt koselig stemning i byen da...og det hjalp ikke at jeg var forkjølet og hostet slik at alle så på meg og trodde jeg hadde viruset. Så for å svare på spørsmålet...jeg hadde nok vurdert sterkt om jeg skulle avlyse en tur til Mexico akuratt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #6 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er nok ikke et poeng å reise til Mexico nå. Selv om det i utgangnspunktet nok er liten sannsynlighet for å bli smittet, er det ikke særlig hyggelig å feriere i et område med pandemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Del Skrevet 2. mai 2009 hmm... lskal til mexico, cancun, i juni. slik situasjonen er nå, regner jeg med vi reiser. ting er genrelt veldig overdrevet trur jeg! vil ikke at det skal ødelegge en etterlenegtet ferie.. det er jo også en stund til, så regner at situasjoen har bedret seg innen den tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå