Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg har lyst til å lage en reklame av et produkt og det kan være hva som helst. jeg har valgt noe elektronisk men har ikke bestemt meg helt på hva det elektroniske skal være. er det noe nytt og attraktivt ute på markedet dere mener er lurt å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skoleoppgave?

iPhone?

Ja, det er en skoleoppgave :)

tenkte jeg kunne lage en kreativ reklamefilm da,- er det noen andre forslag? :D

Skrevet

Samsung har kommet med noen nye tver. LED tv eller hva det var. Disser er kjempe tynne etter hva jeg har hørt...

Skrevet
Samsung har kommet med noen nye tver. LED tv eller hva det var. Disser er kjempe tynne etter hva jeg har hørt...

Ja, det var akkurat det vi først hadde tenkt å bruke, men det blir egentlig ikke så mye å si om dem enn at de bare er tynne og store og har bra kvalitet.. :S eller..?

Skrevet

Ja, det var akkurat det vi først hadde tenkt å bruke, men det blir egentlig ikke så mye å si om dem enn at de bare er tynne og store og har bra kvalitet.. :S eller..?

Skrevet

Noen flere forslag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...