Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 hei! jeg har lyst til å lage en reklame av et produkt og det kan være hva som helst. jeg har valgt noe elektronisk men har ikke bestemt meg helt på hva det elektroniske skal være. er det noe nytt og attraktivt ute på markedet dere mener er lurt å bruke?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Skoleoppgave? iPhone? Ja, det er en skoleoppgave tenkte jeg kunne lage en kreativ reklamefilm da,- er det noen andre forslag? :D
Krista83 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Samsung har kommet med noen nye tver. LED tv eller hva det var. Disser er kjempe tynne etter hva jeg har hørt...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Samsung har kommet med noen nye tver. LED tv eller hva det var. Disser er kjempe tynne etter hva jeg har hørt... Ja, det var akkurat det vi først hadde tenkt å bruke, men det blir egentlig ikke så mye å si om dem enn at de bare er tynne og store og har bra kvalitet.. :S eller..?
Krista83 Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Design, ny LED teknologi, lysdioder... Mulig de har innebygd tuner?? http://www.elektronikkbransjen.no/index.php?page_id=22 Jeg får blad herfra med nyheter noen ganger i året. Er selv sluttet i bransjen, men kjekt å få bladet. Kanskje dere kan finne noe her.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Samsung har kommet med noen nye tver. LED tv eller hva det var. Disser er kjempe tynne etter hva jeg har hørt... Ja, det var akkurat det vi først hadde tenkt å bruke, men det blir egentlig ikke så mye å si om dem enn at de bare er tynne og store og har bra kvalitet.. :S eller..?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Ja, det var akkurat det vi først hadde tenkt å bruke, men det blir egentlig ikke så mye å si om dem enn at de bare er tynne og store og har bra kvalitet.. :S eller..? Noen flere forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå