Gjest vilblifin Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Jente i 20-årene, dessverre blitt 20kg for tung, ønsker fine klær!! Jeg ønsker noe annet enn zizzi, hm, osv. Jeg kan gi 2-3000 for et fint antrekk, men hvor? Etter jeg har lagt på meg har jeg dessverre fått litt butikk-angst - "tenk om jeg er for stor for xl liksom... Gla for hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilblifin Skrevet 29. april 2009 #2 Del Skrevet 29. april 2009 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 29. april 2009 #3 Del Skrevet 29. april 2009 Det spørs jo hvor du bor hen. Her i Stavanger (og på Sandnes) finnes denne butikken http://www.pipstormote.no/site/maler/x/def...se_vis=fremside Vet at det i Bergen og finnes noen litt mer "ekslusive" stormotebutikker. Men husker ikke hva de heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilblifin Skrevet 29. april 2009 #4 Del Skrevet 29. april 2009 Hei igjen! Jeg må finn butikkene o oslo og omegn. Det trenger ikke nødvendigvis være stormote-butikker. Jeg handler endel i match, vic, noa noa feks. Det jeg er ute etter er forslag på butikker som er gode i str og med klassiske, kule klær som passer til feks 17.mai, konfirmasjon, store fester ol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #5 Del Skrevet 30. april 2009 carmakoma.com er i Danmark. Masse fint der synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå