Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #1 Del Skrevet 17. juli 2003 Har noen en god oppskrift på rislapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 17. juli 2003 #2 Del Skrevet 17. juli 2003 Skulle gjerne ha gitt deg min, men tror ikke su vil ha den for sambo påsto han fikk hodepine av å spise de og ba meg om aldri å lage de mer... :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #3 Del Skrevet 17. juli 2003 Såpass, ja.... Hva om jeg sier jeg har gode hodepinetabletter....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2003 #4 Del Skrevet 17. juli 2003 Lag litt tynnere vaffelrøre enn vanlig, og bland i ferdigkokt risgrøt. Blande, blande, blande..... .....stekes! (regner med du vet fremgangsmåten....?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #5 Del Skrevet 17. juli 2003 Vaffelrøre???? Jeg har peil på stekingen, ja.... Men vaffelrøre? Mener å huske at det skal sinnsykt mye egg i? Og selvsagt risgrøt, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #6 Del Skrevet 17. juli 2003 Her har du min oldemors rislapper- skikkelige saker: 1/2 l risgrøt 4 ss hvetemel 2 ss melk 2 ss sukker 1 ss kanel 5 egg Vispes godt sammen og la stå ca 15 min, stek lapper med litt smør i pannen og server med syltetøy til. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #7 Del Skrevet 17. juli 2003 Thank you! Men mangler det noe...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #8 Del Skrevet 17. juli 2003 Thank you! Men mangler det noe...? Hva skulle det være, du bruker ikke bakepulver i rislapper. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #9 Del Skrevet 17. juli 2003 1/2 l risgrøt 4 ss hvetemel 2 ss 2 ss sukker 1 ss kanel 5 egg Tenkte mer på om det skulle stå noe bak den tomme 2 ss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2003 #10 Del Skrevet 17. juli 2003 Thank you! Men mangler det noe...? Jepp! ost i stedet for syltetøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #11 Del Skrevet 17. juli 2003 Jepp! ost i stedet for syltetøy! Ost på rislapper??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #12 Del Skrevet 17. juli 2003 Sånn, rettet det opp nå. Beklager! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #13 Del Skrevet 17. juli 2003 )Sånn, rettet det opp nå. Beklager! Minnie Supert! Tusen takk, nå blir ungene glade!! (får se om vi prøver med ost... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå