cornygirl Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Det hadde overrasket meg veldig iallefall!
Gjest Antiliberalist Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Er ikea åpent 1. mai? Har du tenkt å bruke sosialismens dag til å feire kapitalismen ved å handle på Ikea? Vel, Ikea har nok noen gode kommunikasjonsrådgivere som råder dem til å la være å holde åpent. Det er neppe i Ikeas interesse å utfordre 1. mai på den måten. Spesielt med tanke på at arbeiderne som produserer produktene de selger jobber for knapper og glansbilder.
Gjest *Mim* Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jeg er helt for at også Ikea-ansatte (kanskje særlig Ikea-ansatte) skal få markere 1. mai, altså! Men i tilfelle de hadde kravlet seg på jobb skal jeg innrømme at jeg kunne ha brukt noen kapitalistkroner der, ja.
Strix Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Tråden er ryddet iht KG sine regler. Strix , mod
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Tråden er ryddet iht KG sine regler. Strix , mod Ja-ja, å gi tråden et mer intelligent og utfyllende aspekt strider tydeligvis mot KGs regelverk. Hadde det ikke vært en bedre ide å dele tråden, da? Dersom det skal være så firkanta at en tråd om Ikeas åpeningstider 1. mai ikke skal kunne lede til politiske analyser omkring Ikea og 1. mai?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå