Gjest Black Hotel i Roma Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Heisann! Jeg og samboeren skal til Roma i juni-juli. Flybilletter er allerede bestilt, nå "mangler" vi bare hotel. Vi har sett oss ut et hotell, og det er som tittelen sier "Black hotel". Så lurer jeg bare på om det er noen av dere verdensvante kvinner som har bodd her, og lurer på om dere har noe fornuftig å si om hotellet, beliggenheten osv osv. Alle tips mottas med takk. Også forslag til andre hotell Gleder meg så! Har reisefeber allerede
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Heisann! Jeg og samboeren skal til Roma i juni-juli. Flybilletter er allerede bestilt, nå "mangler" vi bare hotel. Vi har sett oss ut et hotell, og det er som tittelen sier "Black hotel". Så lurer jeg bare på om det er noen av dere verdensvante kvinner som har bodd her, og lurer på om dere har noe fornuftig å si om hotellet, beliggenheten osv osv. Alle tips mottas med takk. Også forslag til andre hotell Gleder meg så! Har reisefeber allerede Hei! Jeg har ikke vært på Black hotell, men du kan lese hva andre synes om hotellet her. Det er store forskjeller mellom tilbydere om hvor billig du kan få hotellet, så jeg vil anbefale et søk på billighotell.no.
Gjest TS Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Hei! Jeg har ikke vært på Black hotell, men du kan lese hva andre synes om hotellet her. Det er store forskjeller mellom tilbydere om hvor billig du kan få hotellet, så jeg vil anbefale et søk på billighotell.no. Takk for svar! Jeg har lett nettet rundt, og det var sånn jeg fant dette hotellet. Har sett på tripadvisor.com for "reviews". Nå skal det jo sies at billighotell.no ikke fant det billigste alternativet, men hadde fine tilbakemeldinger. (merker at jeg lurer litt på om de er reelle? Er de det?) Lurer fremdeles på om det er noen som har bodd der? Som kan si noe på standarden og strøket det ligger i? Og er det noen som har noen supre-litt utenomdetvanlige- tips på hva som bør oppleves der?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Takk for svar! Jeg har lett nettet rundt, og det var sånn jeg fant dette hotellet. Har sett på tripadvisor.com for "reviews". Nå skal det jo sies at billighotell.no ikke fant det billigste alternativet, men hadde fine tilbakemeldinger. (merker at jeg lurer litt på om de er reelle? Er de det?) Lurer fremdeles på om det er noen som har bodd der? Som kan si noe på standarden og strøket det ligger i? Og er det noen som har noen supre-litt utenomdetvanlige- tips på hva som bør oppleves der? De er nok reelle:) Tviler på at noen gidder å sitte og skrive 1 million falske hotellanmeldelser.. Lykke til!
Gjest Gjest_arne_* Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 De er nok reelle:) Tviler på at noen gidder å sitte og skrive 1 million falske hotellanmeldelser.. Lykke til! Jeg kan se for meg at det kanskje er hotellsamlesidene som selv skriver bra om hotellene, slik at de får salget igjennom siden sin? I tillegg til at hotellene legger ut bra informasjon fra en fiktiv person, for å få gjester? Men om det er sånn, så er det nok kun få i mengden. Har ikke bodd på det hotellet, men det er litt sånn i utkanten av Roma? Blir nok dyrt i lengden med taxi osv? (Du får gi oss en tilbakemelding når du kommer hjem)
Gjest TS Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Skal si fra om det er noe av interesse,var jo ikke akkurat den store pågangen i denne tråden. Gleder meg i allefall
Gjest Gjest_Gunhild_* Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har brukt www.anbefaltehoteller.no i det siste. Denne siden har en rekke fine hoteller fra de aller fleste store og kjente reisemålene i hele verden. Du finner hoteller i de fleste prisklasser. Den kan anbefales. Hei! Jeg har ikke vært på Black hotell, men du kan lese hva andre synes om hotellet her. Det er store forskjeller mellom tilbydere om hvor billig du kan få hotellet, så jeg vil anbefale et søk på billighotell.no.
gard Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Du kan også lese hva reisende synes om hotellet her: http://rome-hotels.tripadvisor.com/Hotel_R...Rome_Lazio.html . Omtalene vil alltid være forskjellige og sprikende men du må se på et overorndet nivå. Utfra det jeg kan se på hotellets lokasjon på kartet så ser det ikke optimalt ut. Men hvis det er et busstopp eller metro stasjon i nærhet så vil det ikke være noe problem tror jeg. Her er mitt Roma reisebrev med bilder og linker http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Kanskje dere kan finne noe nyttig info der :-)
Gjest TS Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Du kan også lese hva reisende synes om hotellet her: http://rome-hotels.tripadvisor.com/Hotel_R...Rome_Lazio.html . Omtalene vil alltid være forskjellige og sprikende men du må se på et overorndet nivå. Utfra det jeg kan se på hotellets lokasjon på kartet så ser det ikke optimalt ut. Men hvis det er et busstopp eller metro stasjon i nærhet så vil det ikke være noe problem tror jeg. Her er mitt Roma reisebrev med bilder og linker http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Kanskje dere kan finne noe nyttig info der :-) Nå nærmer det seg med stormskritt. Er bare 9 dager igjen. Vi har bestilt hotellet og skal være der i 12 dager. Det var meningen og bo litt "utfor" byen, vi liker nemlig å gå og oppleve litt. Eller var det kanskje ikke det du tenkte på? Er det et dårlig nabolag liksom? Har lest reisebrevet, og satte pris på å lære litt om ymse ting i Roma. Holder selv på å øve meg på italienske ord Jeg må og bare legge til at jeg gleder meg som en liten unge sambo og
gard Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Det blir sikkert veldig bra. Jeg synes Italia er fantastisk og jeg har kost meg på hver tur dit. Håper at dere får en flott tur :-)
Gjest Gjest_hihi_* Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Det blir sikkert veldig bra. Jeg synes Italia er fantastisk og jeg har kost meg på hver tur dit. Håper at dere får en flott tur :-) Takker. Jeg tror vi kommer til å storkose oss
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 Blir nesten forelska i Gard, han virker så hyggeliiig og snill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå