Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Har en god kamerat som jeg er blitt litt betatt av, men vi er kun venner. Han er nettop blitt singel og ønsker selvfølgelig å leve livet. Vi har rotet litt flere ganger på fylla i det siste, men det kan aldri bli oss av ulike grunner og han tror at jeg er helt laidback med vår greie. Noe jeg egentlig var også frem til vi var enige om å ikke røre hverandre lengre, men bare være venner. Nå er vi bedt på samme fest til helga og jeg vet ikke om jeg helt fikser å se på at han flørter/roter med andre enda... Hva ville dere andre gjort i denne situasjonen? Være venninne og bli med og late som ingenting og ignorere de kjipe følelsene eller latt være å bli med på festen? Jeg er så usikker... Hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Er det virkelig sånn at man roter med folk uten videre på fest når man er 25?
Rosalie Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Er det virkelig sånn at man roter med folk uten videre på fest når man er 25? Ja.
Polly Ester Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg tror jeg ville valgt å være hjemme... i hvert fall om det er alkohol involvert og du har kjipe følelser fra før - alkohol har en lei tendens til å forsterke følelser...
angeleyes Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jeg tror jeg ville valgt å være hjemme... i hvert fall om det er alkohol involvert og du har kjipe følelser fra før - alkohol har en lei tendens til å forsterke følelser... Jeg hadde nok også blitt hjemme eller alliert meg med ei venninne som jeg kunne dra hjem sammen med hvis jeg følte at det ble for kjipt. Alkohol og vonde følelser er ikke en særlig god kombinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå