Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig?

Er det vanlig at leieboeren som har ødelagt husvertens forhold blir boende som leieboer med lav husleie i mange år etterpå? Hvordan kan hun orke å bo i nærheten av han nå? Håper hun fortsatt på noe...

Ville dere som kjærester godtatt dette? Og at han synes du selv bør kjøpe deg bolig ...og tar med deg som "assistanse" når han skal pusse opp hennes kjøkken?

Det bryr meg ikke særlig hva slags kjøkken hun får for å si det mildt.

Han sier jeg også skal passe meg så han ikke har sex med henne igjen...

Hun så mildt ut sagt skuffet ut da hun så meg...

Vet ikke om jeg orker å være i nærheten av henne/stedet de bor lenger.

Hva faen skal han med meg???

Videoannonse
Annonse
Gjest ojsåpass
Skrevet

Kom deg ut av forholdet! Det er mitt råd.

Tror neppe det er vanlig at husverten har sex med leieboeren.

Hadde jeg vært husvertens kjæreste, hadde jeg dumpet ham. Leieboeren er vel beskyttet av loven, og kan ikke akkurat kastes ut av husrommet..(?)

Skrevet
Kom deg ut av forholdet! Det er mitt råd.

Tror neppe det er vanlig at husverten har sex med leieboeren.

Hadde jeg vært husvertens kjæreste, hadde jeg dumpet ham. Leieboeren er vel beskyttet av loven, og kan ikke akkurat kastes ut av husrommet..(?)

Nei, hun kan nok ikke kastes ut....men hadde hun (og også han) hatt litt oppe i topplokket burde de ha avsluttet dette leieforholdet for lengst.

De liker visst også å følge med på kjærester som kommer og går hos hverandre. Er jammen ikke sikker på om jeg gidder å havne i den statistikken.

De kan fortsette å kose seg sammen. Og "bo" sammen.

Gjest ojsåpass
Skrevet

Spar deg for bekymringene, og kom deg unna ham.. Du er da mer verdt enn det der.

Er tydeligvis noe som skurrer når de følger med på de som kommer og går i dørene til hverandre.. Nok en grunn til å ikke bli involvert.

Skrevet

Veldig lett å rope UUUUT!!!! sett fra sidelinja.

Men å si opp leieboeren og få inn en annen burde jo være innenfor det som er mulig å gjøre, hvis han vil satse på forholdet deres.

Skrevet
Er det vanlig?

Er det vanlig at leieboeren som har ødelagt husvertens forhold blir boende som leieboer med lav husleie i mange år etterpå? Hvordan kan hun orke å bo i nærheten av han nå? Håper hun fortsatt på noe...

Ville dere som kjærester godtatt dette? Og at han synes du selv bør kjøpe deg bolig ...og tar med deg som "assistanse" når han skal pusse opp hennes kjøkken?

Det bryr meg ikke særlig hva slags kjøkken hun får for å si det mildt.

Han sier jeg også skal passe meg så han ikke har sex med henne igjen...

Hun så mildt ut sagt skuffet ut da hun så meg...

Vet ikke om jeg orker å være i nærheten av henne/stedet de bor lenger.

Hva faen skal han med meg???

Er dere erklærte kjærester?

Lover ikke godt at han synes du bør kjøpe deg bolig uansett,

de fleste ser det vel som naturlig å flytte sammen, ihvertfall etterhvert.

Fra en annen synsvinkel er det jo mulig at det seksuelle forholdet var kortvarig og viste seg å være uinteressant for begges del, sånn at de er ferdige med hverandre på den måten. Og om de er "ferdige" og har et ukomplisert, uanstrengt forhold i dag, samtidig som hun er en rolig leietaker og sikker betaler,- er det ikke sikkert verken han eller hun tenker mer over det,- selv om det kanskje høres litt rart ut og virker truende på deg og deres forhold.

At han tar deg med som rådgiver ang. oppussing av kjøkkenet (som egentlig er hans), kan det jo tyde på at din mening er viktig for ham og at han synes du har god smak?!

Det som igjen skurrer litt, er at han sa du skulle passe deg slik at han ikke hadde sex med henne igjen! I hvilken forbindelse/situasjon ble dette sagt?

Kan han ha dårlig/teit humor og ville "erte" deg fordi du virker sjalu, eller er det en reell trussel/utsagn i sinneutbrudd, eller er det for bevisst å gjøre deg usikker?

Om sistnevnte stemmer, er det vel ingenting å bygge på, da jeg mener tillit, trygghet og likeverd er vesentlig i et forhold, ikke selvhevdelse på bekostning av partner..

Det er vanskelig å foreslå noe som helst, blir egentlig bare vill gjetning, da du kommer med få detaljer rundt forholdet. Er dere sammen, og i såfall hvor lenge har dere vært et par? Alder? ++ :)

Skjønner godt at du ikke orker å gi mer, om du ikke får noe særlig respons eller andre tegn på at han ønsker en fremtid med deg.. :klemmer:

Skrevet

Synes det er ekkelt å tenke på at den stygge feite berta og han har hatt sex....fysj. Og at jeg stadig vil se henne der. Hennes og hans barn leker jo så godt sammen også.

På den andre siden så er jeg bedre enn de fleste andre kvinner i senga og finner meg lett en ny mann. En mann som tar meg inn i husvarmen og ikke har konkubiner overalt.

Skrevet

For det første så er det du som legger lista om hvordan han tillater seg å behandle deg....

Hvis kjæresten min hadde sagt " pass deg..ellers så har jeg sex med henne igjen.." så hadde det vært hans siste ord til meg som min kjæreste..

Leieboeren er faktisk..en singel dame som også sikkert har latt seg manipulere av denne mannen. Hun er like uskyldig som deg, og ja..kanskje hun er skuffet over at han har fått seg kjæreste..

Han virker på meg, etter det du har skrevet som en idiot med litt for stor makt over både deg og henne..Dump ham!!

Skrevet
For det første så er det du som legger lista om hvordan han tillater seg å behandle deg....

Hvis kjæresten min hadde sagt " pass deg..ellers så har jeg sex med henne igjen.." så hadde det vært hans siste ord til meg som min kjæreste..

Leieboeren er faktisk..en singel dame som også sikkert har latt seg manipulere av denne mannen. Hun er like uskyldig som deg, og ja..kanskje hun er skuffet over at han har fått seg kjæreste..

Han virker på meg, etter det du har skrevet som en idiot med litt for stor makt over både deg og henne..Dump ham!!

Jeg skal sprade rundt i hagen til både han og henne og vise min vakre kropp. Jeg skal snakke høyt om hvor god sex vi har. For det har vi. Jeg gir virkelig faen i henne. Hun kan se og finne seg noe annet. Det burde hun ha gjort for lengst. Det er jo hun som "bor" nærmest sammen med han. Min kjæreste stiller opp for henne, pusser opp kjøkkenet hennes. Lar henne bo der kjempebillig. Er vi på ferie så må han reise straks til henne og hjelpe henne. Nei, jeg synes ikke synd på henne. Bare så synd at jeg har følelser for denne mannen.

Skrevet
Jeg skal sprade rundt i hagen til både han og henne og vise min vakre kropp. Jeg skal snakke høyt om hvor god sex vi har. For det har vi. Jeg gir virkelig faen i henne. Hun kan se og finne seg noe annet. Det burde hun ha gjort for lengst. Det er jo hun som "bor" nærmest sammen med han. Min kjæreste stiller opp for henne, pusser opp kjøkkenet hennes. Lar henne bo der kjempebillig. Er vi på ferie så må han reise straks til henne og hjelpe henne. Nei, jeg synes ikke synd på henne. Bare så synd at jeg har følelser for denne mannen.

Hahah, beklager at jeg spør, men er dette tull eller?

Du har jo svaret på hvorfor hun bor hos han: Min kjæreste stiller opp for henne, pusser opp kjøkkenet hennes. Lar henne bo der kjempebillig. Er vi på ferie så må han reise straks til henne og hjelpe henne.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kommet meg vekk og ikke brukt tid på en mann som ikke er ferdig med forholdet han har til sin leieboer.

Skrevet
Hahah, beklager at jeg spør, men er dette tull eller?

Du har jo svaret på hvorfor hun bor hos han: Min kjæreste stiller opp for henne, pusser opp kjøkkenet hennes. Lar henne bo der kjempebillig. Er vi på ferie så må han reise straks til henne og hjelpe henne.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kommet meg vekk og ikke brukt tid på en mann som ikke er ferdig med forholdet han har til sin leieboer.

Han sier han elsker meg, kaller meg sin elskede og stiller også mye opp for meg.

Det skal jeg få han til å si høyt foran henne. Vil han ikke det er det over og ut.

Skrevet
Han sier han elsker meg, kaller meg sin elskede og stiller også mye opp for meg.

Det skal jeg få han til å si høyt foran henne. Vil han ikke det er det over og ut.

Det jeg håper du vet, er at man ikke kan lære en gammel hund nye triks...

Hvis han er så dum at han ikke viser sin interesse i deg offentlig eller foran henne....så hjelper det vel ikke å "true" ordene ut av ham. Det blir falskt uansett. Drop him like a hot potato... og finn en mann med hjerne.

Skrevet
Det jeg håper du vet, er at man ikke kan lære en gammel hund nye triks...

Hvis han er så dum at han ikke viser sin interesse i deg offentlig eller foran henne....så hjelper det vel ikke å "true" ordene ut av ham. Det blir falskt uansett. Drop him like a hot potato... og finn en mann med hjerne.

Har jeg skrevet noe om at han ikke viser interesse for meg offentlig? Jeg har aldri møtt en mann som til de grader viser meg eller alle rundt oss hvor interessert han er i meg. Han gir meg de heteste kyss midt i menneskemengden. Han gir meg haugevis med komplimenter. Vi holder hender og leier hverandre hele tiden.

Skulle nesten tro du var kjerrringa...

Vel, husleien skulle visst bli satt opp etter oppussingen.

Skrevet
Har jeg skrevet noe om at han ikke viser interesse for meg offentlig? Jeg har aldri møtt en mann som til de grader viser meg eller alle rundt oss hvor interessert han er i meg. Han gir meg de heteste kyss midt i menneskemengden. Han gir meg haugevis med komplimenter. Vi holder hender og leier hverandre hele tiden.

Skulle nesten tro du var kjerrringa...

Vel, husleien skulle visst bli satt opp etter oppussingen.

Da skjønner jeg ikke problemet ditt...hvis du er så lykkelig, så er jo problemet løst...

Skrevet
Da skjønner jeg ikke problemet ditt...hvis du er så lykkelig, så er jo problemet løst...

Og hvordan blir fremtiden?? Skal hun alltid bo der?? Skal det praktiseres særbo??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...