Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Er det noen som har forslag på en god dagkrem med litt farge og spf 15 el mer? Gjerne med nettsie hvor den kan kjøpes.
cherryblossom! Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Har nettopp skrevet om en i bloggen:) Jeg bruker MD formulations Total Protector Colour SPF30 light tint nå på sommeren. Den inneholder litt farge å har solfaktor 30! Jeg kjøper min hos feeluniqe.com
Gjest ts Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Hva slags hudtype har du? Hmm, har sånn ca normal hud. På vinteren kan jeg få litt tørr hus, men det er stort sett ikke noe problem nå når det nærmer seg vår og sommer. Kan også av og til få noen småkviser på hake og nese, men ikke ofte, og ikke mye. Er forresten også blek, med stor B
Hilde Christina Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Hmm, har sånn ca normal hud. På vinteren kan jeg få litt tørr hus, men det er stort sett ikke noe problem nå når det nærmer seg vår og sommer. Kan også av og til få noen småkviser på hake og nese, men ikke ofte, og ikke mye. Er forresten også blek, med stor B Aha, da er MD passende Disse kan være noe fete i konsistensen, men gir god beskyttelse og også litt farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå