Gjest Methuselah Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Paradise Hotell....... Det må være noe galt med dem
Gjest antigartner Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg var akkurat inne på tanken om å lage "Vi som ikke følger med på Paradise Hotel"-tråden da jeg så tråden din. Jeg forstår meg med andre ord heller ikke på dem
Gjest Papirkurven Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Vel, jeg forstår ikke mennesker som ser på sport, eller på filmer som utelukkende handler om å maltraktere andre heller. Men så lenge de ikke okkuperer min TV, må de vel få se hva de vil?
angeleyes Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jeg tror ikke det er noe galt med mennesker selv om de har andre preferanser for hva de ser på tv. Jeg følger med på PH og synes det er gøy å gjøre det. Det er avslappende å kunne engasjere seg i noe annet enn jobb, eksamenslesing og andre ting og heller kun se på tv for en liten stund.
Meaty Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Jeg er enig med Methuselah og antigartner. Jeg har sett ca. 10 minutter av Paradise hotel, da var det en dame som hadde nebb. Skummelt.
Pjukset Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Jeg ser på Paradise Hotel, ingenting galt med meg.
trulta_ Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Jeg føler at jeg er en av få som ikke følger med. Men bra det er flere her som ikke følger med!
Vilm@ Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 Jeg gjorde et forsøk på å se på, men det var ingen personligheter der inne som fenget meg, og jeg syns hele opplegget ble en masse av fjortistendenser, som ikke var interessant å følge med videre på.
Anglofil Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 Det kan i grunn ikke jeg heller, forstå at folk gidder å se på sånt altså, men folk er forskjellige. Mvh Yvonne
Pjukset Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 Det er mange programmer andre ser på som jeg ikke forstår at de orker å se på
cilipili Skrevet 27. april 2009 #13 Skrevet 27. april 2009 Jeg hadde aldri trodd at jeg ville se det, men der tok jeg feil. Har blitt sinnsykt engasjert. Jeg kan ikke forstå at noen gidder se fotball, da det er totalt uinteressant. Men noen gjør det visst har jeg forstått Uansett så forstår jeg at noen synes det er grusomt kjipt!
Pjukset Skrevet 27. april 2009 #14 Skrevet 27. april 2009 Jeg kan ikke forstå at noen gidder se fotball, da det er totalt uinteressant. Men noen gjør det visst har jeg forstått
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #15 Skrevet 27. april 2009 Jeg kan ikke fatte at det finnes mennesker som henger seg opp i hva andre ser på tv
Sarah85 Skrevet 27. april 2009 #16 Skrevet 27. april 2009 Vel, jeg kan jo selvsagt ta alle klisjeene om at vi er alle forskjellig, osv. Klisjeer, men de stemmer også! Men saken er at PH får meg til å slappe av etter en lang dag. Jeg kan slippe alle utfordringer fra skole og privatliv og bare synke ned for å se hva andre finner på av intriger. Å bli engasjert i noe "lett" gir meg et annet fokus den tiden. Sikkert på samme måten med andre som heller sitter i badekaret en halvtime, spiller dataspill, i korps, eller ser på andre serier... Er Simpson noe bedre da? Det synes ikke jeg... Men selvsagt godtar jeg de som synes det.
Spoven Skrevet 28. april 2009 #17 Skrevet 28. april 2009 Jeg sliter for tiden. Har tre store saker på gang innen familien, der både sykdom og hjerneskade kan nevnes, og dette er i min aller nærmeste familie. Har også avgjørelser å ta rundt den ene saken. Jeg trenger vel ikke si at tankene kverner rundt dette mye av tiden? Da kan jeg love dere det er godt å koble av med hjernedød søppel-tv, hvor det ikke har noe å si hva jeg sier eller mener rundt det. Jeg trenger noe å engasjere meg i som ikke får meg til å ligge våken om nettene og engste meg. PH begynner på rett tid av døgnet, og er underholdende nok. Er det noen nå som kan fatte hvorfor enkelte ser på PH? Og om noen synes jeg har en god nok unnskyldning for å se på, hvordan kan folk vite om ikke andre har minst like gode grunner? Når jeg treffer folk er det greit å diskutere PH, fordi det er mye lettere enn å fortelle om alle problemene innad i familien. Så tilfeldig bekjente vet gjerne at jeg er engasjert i PH, ikke at jeg faktisk har seriøse ting å stri med i tillegg. I deres øyne må jeg jo være ei tanketom høne som følger med på intetsigende reality-tv? Det er mye andre gjør og sier eller ser på som jeg har null interesse av. Det betyr ikke at jeg ser ned på dem bare fordi jeg ikke kan fatte deres valg av interesser. Livet er litt mer nyansert enn som så.
Megana Skrevet 28. april 2009 #18 Skrevet 28. april 2009 Jeg kan ikke fatte at det finnes mennesker som faktisk gidder å lage en tråd fordi de ikke fatter at det finnes mennesker som faktisk ser på Paradise Hotel Jeg ser på PH!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #19 Skrevet 28. april 2009 Jeg kan ikke fatte at det finnes mennesker som faktisk gidder å lage en tråd fordi de ikke fatter at det finnes mennesker som faktisk ser på Paradise Hotel Jeg ser på PH!
Gjest Methuselah Skrevet 28. april 2009 #20 Skrevet 28. april 2009 Jeg kan ikke fatte at det finnes mennesker som faktisk gidder å lage en tråd fordi de ikke fatter at det finnes mennesker som faktisk ser på Paradise Hotel Jeg ser på PH! Jeg kan ikke fatte at det finnes mennesker som ikke kan fatte at noen gidder og lage en tråd om at man ikke kan fatte at noen ser på paradise hotell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå