Gå til innhold

30.mai 2009

Gjest Gjest_Mona_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Er det noen andre som skal gifte seg 30.mai i år?

Er dere klare?

Jeg venter spent på prøvelsesattesten..... (vondt i magen)

Og gifteringene....

Skrevet
Er det noen andre som skal gifte seg 30.mai i år?

Er dere klare?

Jeg venter spent på prøvelsesattesten..... (vondt i magen)

Og gifteringene....

Ja, da... Vi skal også gifte oss den dagen. Har både attesten og ringene i boks :o)

Men frykter at det er noe vi helt sikkert kommer til å glemme :gjeiper:

Skrevet

Jada, vi skal også gifte oss den dagen :bryllup: Merker allerede at nerven er i høyspenn, men alt er i boks da :)

Skrevet (endret)
Jada, vi skal også gifte oss den dagen :bryllup: Merker allerede at nerven er i høyspenn, men alt er i boks da :)

Ja, nervene er der. Å blir ikke bedre av at alle andre "bryr seg" / "engster seg" / "er nervøse" på våre vegne :gjeiper:

Endret av Mai brud
Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Jeg er i 150 hele døgnet, selv om alt annet er i boks. Nervene begynner å komme, ja.

Hvor i landet skal dere gifte dere?

Jeg østlandet, dvs romerike..

Skrevet
Jeg er i 150 hele døgnet, selv om alt annet er i boks. Nervene begynner å komme, ja.

Ja, hvor mere en tenker på det, jo værre blir det :fnise: Vi skal gifte oss på østlandet vi også,dvs Østfold :)

Skrevet

Vi gifter oss også 30. mai.

Og er et par ting som ikke er i boks, men vet at det kommer til å ordne seg :)

Men hvor lang tid tok det før dere andre fikk prøvingsattesten?

Vi skal vies av human etisk forbund, og krysset på skjemaene for prøvingsattesten at det skulle sendes til vigsler, men får vi også en kopi?

Eller blir det bare sendt rett til henne?

Heh.. Tror jeg kanskje er litt nervøs for at det er noe galt med papirene.. :P

Men men.

Gleder meg hvertfall utrolig til den store dagen, som plutselig ikke er så langt unna.. :)

Vi gifter oss forretsen i Halden, i Østfold :)

Skrevet

Romerike her også :jepp:

Skrevet (endret)

vi gifter oss også den dagen!!!

jeg har ikke nerver i det hele tatt og det er det som bekymrer meg... mye er ordnet, men det står fortsatt litt igjen. foreldrene våres, særlig mamma styrer på!!

kjolen min blir sydd, den er ferdig 21.mai... spennende!

jeg har ikke sendt inn papirene enda, regner med å gjøre det på tirsdag 5.mai, håper ikke det er for sent?? er det fordel at det er sendt til vigsler og?

vi skal bruke forlovelseringene våre som gifteringer, de er flotte og var ganske dyre da vi kjøpte dem.

jeg tror denne dagen blir kjempefin.... men jeg tror den vil komme veldig fort når jeg inser at det er virkelig ikke lenge til.

vi er fra oppland og er 24 og 23 år

Endret av miss_pretty
Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
Romerike her også :jepp:

Vil ikke være nysgjerrig, men er det øvre romerike (jeg har en gammel vennine som også skal gifte seg den dagen...)

31 år i år

Skrevet
Vil ikke være nysgjerrig, men er det øvre romerike (jeg har en gammel vennine som også skal gifte seg den dagen...)

31 år i år

Det er ikke meg :)

Snart 27år og brud på nedre romerike :)

Skrevet

Vi skal gifte oss om en uke:) Har vært ute i god tid med alt egentlig, så alt er klart. Bortsett fra brudgommen da, som kjøpte dress i forrige uke. Men den er ferdig sydd og hentet nå, så da gjenstår bare selve bryllupet:)

Papirene fikk vi tilbake på en uke, noe som var rimelig kjapt. Trodde det skulle ta 2-3 uker. Disse sendte jeg avgårde allerede i februar. De er jo gyldige i 4 mnd, så så ingen grunn til å vente med det. Sendte også med navneendring, d jeg skal ta hans navn.

På papirene krysset vi av at papirene ikke skulle sendes rett til vigsler, men bare til oss. Så sendte vi papirene selv til vigsler etterpå. På den måten har jeg også fått svar fra vigsler om at de har mottat papirene. Greit å vite:) Vi gifter oss forresten på Gran Canaria.

Kjolen kjøpte jeg i januar. Var bare inne for å se, men fant faktisk en kjole jeg bare måtte ha. Så endte opp med å kjøpe den der og da, og hentet den hjem to uker senere ferdig sydd om.

Skrevet

hmmmm.....

på dere andre som skal gifte dere står det 27 dager og på min står det 28 dager....

men jeg skal gitfe meg den 30.5.09

Tenk dere om 4 uker er i gift! da reiser hvertfall vi på bryllupsreise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...