Gå til innhold

Junibruder2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt har dere kommet?Begynner dere å bli stresset?Det gjør i allefall jeg :bond:

Skrevet

Du er ikke alene, er kjempe stressa hehe :)

Vilken dato skal du gifte deg på?

Skrevet

20 juni!Du da?Tiden går så sinnsykt fort!!Begynner å kjenne nervene litt nå ja :jepp: .Har dere mye igjen av planleggingen eller er det meste i boks?Vi har igjen en del vi ja,som alkohol,bryllupskake,blomsterdekorasjon,bryllupsbil,kirkeprogram,servitører til kaffen osv..

Skrevet
20 juni!Du da?Tiden går så sinnsykt fort!!Begynner å kjenne nervene litt nå ja :jepp: .Har dere mye igjen av planleggingen eller er det meste i boks?Vi har igjen en del vi ja,som alkohol,bryllupskake,blomsterdekorasjon,bryllupsbil,kirkeprogram,servitører til kaffen osv..

20 juni her også :)

Vi mangler en til å stå i baren etter middagen, kirkeprogram, bryllupskaken, blomsterdekorasjoner, bryllupsbil, barnevakt til sønnen vår på 1 år, klær til mannen, kjolen min må sys inn litt før den er klar og bordkort har jeg ikke laget ennå...off en god del med andre ord.

Skrevet

Vi har også 20. juni. Men vi har ordnet det meste av bryllupsforberedelsene, siden vi flytter samtidig.

og så er vi så heldige at vi har mange å spørre om hjelp til ting. :)

Skrevet

Idag ble bryllupskaken bestilt,så da ble det en ting mindre å tenke på :)

Skrevet
Idag ble bryllupskaken bestilt,så da ble det en ting mindre å tenke på :)

Bra :) Jeg finner ingen konditorier som lager den kaken jeg vil ha (stablekake) med ekte blomster, så tror jeg må finne på noe annet.

Skrevet

Gifter oss 6. Juni. Kjolen måtte til skredderen å justeres litt.....så venter spennt! Ellers tror eg vi har stort sett alt i boks, utenom kirke og festprogram!

Og ja er stresset for det altså!!!! Men tror faktiskt det er mer spenning... :)

Skrevet

Jeg gifter meg også 20. juni :)

Har det meste på plass nå. Mangler kirkeprogram og festprogram da..

Hva skal dere andre ha i festprogrammet? Vi tenkte å ha menyen og noen morsomme bordvettregler, også kan det hende jeg lager en sang til brudgommen =)

Men hvis andre skal ha med sang i festprogrammet uten at vi vet om det, hvordan gjør man det da?

Skrevet

Vi gifter oss 13juni, og det meste er i boks. I dag var vi på prøvesmaking av menyen, som blir knall bra. Ble enige om oppdekking,pynting av lokalet og alt som føler med maten da. Og kaken ble bestemt!

Så da mangler

• Kjolen min må syes opp, levere den til Lørdag
    Han må finne ut hva han skal ha på seg
    Kjole til jentungen må handles, evnt. nye sko
    Fotografen må ordnes, er bestilt med må bli enige om div ting (som pris f.eks)

Tror det var alt.. Skal ha selskapet på hotel, blir 15 gjester!!!

Også håper jeg formen min holder seg fin :) :)

Skrevet
Jeg gifter meg også 20. juni :)

Har det meste på plass nå. Mangler kirkeprogram og festprogram da..

Hva skal dere andre ha i festprogrammet? Vi tenkte å ha menyen og noen morsomme bordvettregler, også kan det hende jeg lager en sang til brudgommen =)

Men hvis andre skal ha med sang i festprogrammet uten at vi vet om det, hvordan gjør man det da?

Jeg har også lyst å ha noen morsomme bordvettregler men vet ikke hvor jeg skal lete etter dette hen.

Vi har en hjemmeside på bryllupsdagen.no, så der tenkte jeg å skrive inn hvor gjestene kan levere sanger.

Når har dere satt s.u?

Skrevet

i festprogrammet vårt har vi meny,to sanger,morsomme bordvettsregler og gullkorn fra barnemunn om kjærlighet og ekteskap.Vet moren min og svigermor har laget hver sin sang også.Sa bare at de kunne rulle sammen disse sangene med et bånd rundt å legge på bordet.Så alle sangen som kommer utenom sangene i festprogrammet blir i den rullen!Dette fordi vi ikke vil se sangene før bryllupet.S.U har vi satt til 10 mai,er kjempespent på hvor mange som kommer!!

Skrevet

Dette gjenstår for oss:

- Kjøpe dress til mannen

- Levere ringene inn til pussing

- Skaffe bartender

- Skrive bordkort (gjøres rett før)

- Lage sanghefte og program for vielse

- Lage sang til foreldrene våre

- Handle inn snacks, frukt, brus og utstyr til baren (gjøres rett før)

Skrevet

Mangler servitører til kaffen enda vi...hvor mange har dere?Vi blir mellom 80-100 stk.

Skrevet

Jeg gifter meg også 20 juni,

betryggende å se at ikke alle andre heller har alt under kontroll!

Det jeg er mest stressa for er at vi skal ha utendørs bryllup og at det ska bli regn..

Skrevet
Jeg gifter meg også 20 juni,

betryggende å se at ikke alle andre heller har alt under kontroll!

Det jeg er mest stressa for er at vi skal ha utendørs bryllup og at det ska bli regn..

Så romantiskt med utendørs bryllup :)

Om det skulle regne på dagen så kan dere jo sette opp telt!?

Skrevet

Vi gifter oss 19. juni. Er egentlig litt sånn sent ute med alt sammen, men skal ha bare et lite bryllup. Det blir oss tre pluss forlovere med sin familie, da er vi totalt 9 stk. Helt uformelt med grilling på terrassen etc.

I dag har jeg bestilt kjole, og har snakket med kinadama og sagt at det haster, så hun (eller han?) skulle sy den og det var ikke noe problem at jeg måtte ha den fort. Heldigvis! :puh:

Fotograf er bestilt, og mangler frisør/sminke og kake. Vet hvilken frisør jeg skal ha da, så skal ringe på mandag.

Har egentlig ikke noe nerver, men det er sikkert fordi det skal være såpass lite. Selv om jeg ikke har alt på stell, føler jeg at jeg har god kontroll. Lurer på hvor lenge det varer :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...