hvitveis1 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Neglene mine fliser seg, knekker, brekker - de er helt håpløse! Det er spesielt de øverste lagene på neglene som deler seg fra resten av neglen og knekker nedover slik at det blir sprekker tvers over neglen. Neglene er derfor veldig tynne på tuppen. Noen ganger kan jeg bare dra det øverste laget rett av. Har prøvd mange forskjellig negleforsterkere og tar B-vitaminer. Det som er så merkelig er at neglene mine kan være kjempefine i to uker, og da blir de ganske lange og fine, men plutselig så går alt til helvete... Tar imot alt av tips! Neglelakker, vitaminer, piller, kremer, kjerringråd...Jeg er desperat!
nadinice Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Jeg hadde akkurat samme problemet som deg og siden jeg ikke fant noe mirakelmiddel el. begynte jeg aa forsterke neglene mine i salong. De neglene jeg har er gele/resin negler, men lagt paa et litt annerledes vis enn de som vanligvis blir lagt. Derfor ser de veldig naturlige ut. Hvis dine negler er korte kan du legge tip og la neglen vokse ut saa du ender opp med dine egne negler etterhvert under forsterkningen. Akryl holder jeg meg langt unna, for de gjör vondt bare verre. Hvis du bor i nærheten av Oslo ville jeg tatt meg en tur hit. De förer sine egne produkter og er derfor billigere enn vanlige salonger.
KinderMaxi Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Øl-gjær hjalp neglene mine veldig. Ambefaler å ta dem i pilleform, da pulveret smaker herk.
Gjest Sandbekken Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg er plaget med det samme, fikke det etter jeg prøvde slike løsnegler og den ene "brakk av" og skrelte med seg halve neglen, slik du forklarer.. dette er 4 år siden!!
hvitveis1 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2009 Tror jeg skal slutte helt med neglelakk for å la neglene puste, prøve å røre neglene minst mulig og tilføre neglene masse fuktighet (masse håndkrem)! Merker at det er en god periode på vei (har alltid 2 uker med ok negler, og så kommer 2 uker hvor alt går galt), så jeg skal gjøre alt jeg kan for å unngå/utsette alleneglenegårtilhelvete-perioden. Skal også begynne å følge med på hvor jeg er på p-pillebrettet når neglene blir dumme, kanskje svaret ligger der?
Store My Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Har samme problemet. Synes jeg merker litt forbedring dersom jeg er flink med negleolje. Bruker Solar Oil som Tanita foreslo.
Gjest Tanita Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Hos negledesignere som bruker CND (Creative Nail Design) sitt system. For eksempel hos Neglakademiet.
nadinice Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Solar Oil hjalp ikke noe særlig paa meg, men jeg har veldig myke negler ogsaa.
Gjest Tanita Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Solar Oil var iallefall redningen for mine negler som lett fliset seg og brakk. Nå har jeg alltid lange negler.
vælvare Skrevet 29. april 2009 #13 Skrevet 29. april 2009 Solar Oil hjalp ikke noe særlig paa meg, men jeg har veldig myke negler ogsaa. hei prøv fosterkningn hos negledesigner.
nadinice Skrevet 29. april 2009 #14 Skrevet 29. april 2009 hei prøv fosterkningn hos negledesigner. hvis du leser over her, så er det nettopp det jeg anbefaler
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #15 Skrevet 3. mai 2009 Fil neglene ca. en - to ganger i uka, bruk en fil på oversiden også. Etter at jeg begynte med det har jeg fått sterkere negler som ikke splitter seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå