Sarah85 Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 Nå er det blitt opprettet støttegrupper for flere av "fellesskapets" medlemmer der alt blir "rettferdiggjort" med argumenter som ikke holder vann for fem flate øre. Så da er det vel på tide at alle oss andre får muligheten til å diskutere dette i vårt eget emne. Alle er i utgangspunktet velkomne til å diskutere. Men vil be om at de som ikke holder seg saklig eller som manipulerer data fra begge sider finner et annet emne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ph seer Skrevet 27. april 2009 #2 Del Skrevet 27. april 2009 Okei, Lene og Nanna har driti seg ut på nasjonal tv. Vi så Lene i Oslo, og vi måtte virkelig holde oss seriøse for å ikke le, for den dama er faktisk 26 år gammel, men oppfører seg som en 13 åring med seriøse problemer. Nuvel-nok om det. Hu har innsett at hu har driti på draget og sagt unskyld, kanskje mest for sin egen del. Men trur det svir ganske hardt for henne nå, så hva med å glemme det? Det vil si NR at dere må slutte å provosere fram andres meninger med tåpelige innspill om hvor flott og mye bedre denne Lene er en mobbeofferet. Har fått med meg at du ikke tåler å bli motsagt og får innleggene slettet dersom du ikke klarer å takle de reaksjonen du har bedt om. Kanskje du ikke bare skal si at alle andre skal gi seg, men gi deg du og? Ellers synes jeg du har fått nok. Mvh Katja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 27. april 2009 #3 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg må innrømme at det er mye bedre at noen kaller noen for taper enn at de rettferdiggjør feil bruk av pedo-hore som du har forsvart gjentatte ganger. Begge deler er feil selvsagt. Jeg vil nok heller kalle deg naiv eller trangsynt... Ikke din feil at du ikke innehar selvinnsikt. Det går helt greit. Selvinnsikt? Hva mener du med det? Jeg forsvarer selvsagt ikke Lenes utblåsning i fylla mot Margrethe, dette er noe hun selv har sagt at hun angret (og hun mener det, trust me!). Det jeg reagerer på at dere fremdeles spyr ut negative karakteristikker mot Lene og oss som prøver å gjøre debatten litt mer balansert. Bra at MOD luker ut de mest sjikanerende innleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah85 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 27. april 2009 Selvinnsikt? Hva mener du med det? Jeg forsvarer selvsagt ikke Lenes utblåsning i fylla mot Margrethe, dette er noe hun selv har sagt at hun angret (og hun mener det, trust me!). Det jeg reagerer på at dere fremdeles spyr ut negative karakteristikker mot Lene og oss som prøver å gjøre debatten litt mer balansert. Bra at MOD luker ut de mest sjikanerende innleggene. Jeg synes det er bra at du forsøker å gjøre debatten litt mer nyansert. Men du bommer med en del av innleggene dine. Du forfekter ditt syn på at Lene er bra og alt det og angriper oss med at vi kun skriver negativt om henne. Men du skriver jo bare positivt om henne.... Du kan ikke krangle på at vi kun ser saken fra en side når du gjør akkurat det samme, bare motsatt side... Ser du den? Ellers så må jeg innrømme at selv om Lene angrer på M-episoden i ettertid, så har hun ikke gitt skikkelig inntrykk av dette offentligt. Det henger alltid med et "men". Det er det de fleste reagerer på tror jeg. Samtidig som jeg heller ikke har sett at hun eller Nanna har beklaget en del kommentarer som gikk til andre deltakere som Negar, Ida eller Rune. Hvor er de beklagelsene? Selvsag er jeg klar over at ikke alle de andre deltakerne er uskyldige heller. Men Lene og Nanna har vært betydelig mye verre enn mange av de andre. Da er det gjerne ikke så rart at de ikke er de mest elska i Norge for øyeblikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah85 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg forsvarer selvsagt ikke Lenes utblåsning i fylla mot Margrethe, dette er noe hun selv har sagt at hun angret (og hun mener det, trust me!). Da er det rart at hun ikke klarer å si beklager uten å samtidig skylde på M... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 27. april 2009 #6 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg forsvarer selvsagt ikke Lenes utblåsning i fylla mot Margrethe, dette er noe hun selv har sagt at hun angret (og hun mener det, trust me!). Da er det rart at hun ikke klarer å si beklager uten å samtidig skylde på M... Hun har gått ut i avisene flere ganger, Nanna derimot er litt mer avmålt. Lene forsto nok at du hun hadde passert en grense og spillet hadde tatt overhånd. Det er uakseptabelt at man skal fryse ut mennesker som er i mot en, men gir tror Lene forsto det til slutt. Jeg liker heller ikke behandlingen hennes av Iris. Men alt i alt så synes jeg at Lene er en kjempejente, og TV3 klipper det litt til, om jeg kan si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 27. april 2009 #7 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg synes det er bra at du forsøker å gjøre debatten litt mer nyansert. Men du bommer med en del av innleggene dine. Du forfekter ditt syn på at Lene er bra og alt det og angriper oss med at vi kun skriver negativt om henne. Men du skriver jo bare positivt om henne.... Du kan ikke krangle på at vi kun ser saken fra en side når du gjør akkurat det samme, bare motsatt side... Ser du den? Ellers så må jeg innrømme at selv om Lene angrer på M-episoden i ettertid, så har hun ikke gitt skikkelig inntrykk av dette offentligt. Det henger alltid med et "men". Det er det de fleste reagerer på tror jeg. Samtidig som jeg heller ikke har sett at hun eller Nanna har beklaget en del kommentarer som gikk til andre deltakere som Negar, Ida eller Rune. Hvor er de beklagelsene? Selvsag er jeg klar over at ikke alle de andre deltakerne er uskyldige heller. Men Lene og Nanna har vært betydelig mye verre enn mange av de andre. Da er det gjerne ikke så rart at de ikke er de mest elska i Norge for øyeblikket... dessuten så var ikke alle angrepene i fylla så det blir for dumt og skylde på det også. Jeg tror mye av grunnen til at Lene er blitt slaktet så mye og så lenge er fordi Nattens Rytter forsvarer henne hele tiden. Dette gjør nok at vi aldri klarer og bli ferdig med det. Alle med litt empati og fornuft, fordømmer slike handlinger som vi så Margrethe bli utsatt for. Det er bra og se at de fleste reagerer på dette for hadde vi ikke gjort det hadde det vist at vi også godtar mobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 27. april 2009 #8 Del Skrevet 27. april 2009 Tråden er ryddet. Mette Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #9 Del Skrevet 27. april 2009 TV3 klipper det litt til, om jeg kan si det slik. TV3 klipper ikke inn ting som ikke skjedde. Vi så alle at Lene og Nanna mobba Margrethe i dagevis. Hvis de ikke hadde mobba henne så hadde heller ikke TV3 hatt noe å klippe inn. Og hvis Margrethe hadde tatt igjen med samme mynt så hadde TV3 garantert vist det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah85 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 27. april 2009 Tråden er ryddet. Mette Forumansvarlig Får jeg spørre hvordan dere "rydder"? Det er ikke ment som noen kritikk, men bare et generelt spørsmål i forhold til hva dere regner som akseptabelt og hva som ikke er det. Bruker dere mye skjønn hver enkelt av dere, eller er det retningslinjer som dere forholder dere til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 28. april 2009 #11 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg var veldig i mot Lene etter den episoden med Margrethe, men det er over nå. Hun har sagt unnskyld, har ikke snakka dritt, og har oppført seg siden. På tide å droppe disse trådene, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #12 Del Skrevet 28. april 2009 Synes ikke hun var noe bedre i dagens episode! Unnskyld meg, men lav IQ fordi at guttene valgte grønne bånd i stedenfor gule bånd. Komisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #13 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg var veldig i mot Lene etter den episoden med Margrethe, men det er over nå. Hun har sagt unnskyld, har ikke snakka dritt, og har oppført seg siden. På tide å droppe disse trådene, kanskje? Øh, var du full da du så siste episode eller? Sier du at Lenes oppførsel mot Mads var normal? Hun bitcher jo mer enn noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #14 Del Skrevet 28. april 2009 Øh, var du full da du så siste episode eller? Sier du at Lenes oppførsel mot Mads var normal? Hun bitcher jo mer enn noensinne. Agreed!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 28. april 2009 #15 Del Skrevet 28. april 2009 Lenes oppførsel er ikke normal!!! Men det virket nå som om alle jentene ble ganske opprørt over at gutta hadde valgt grønne bånd. Virka ikke som om noen egentlig forsto de kødda! Lurer på hvordan de reagerer når de får høre om fredningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 28. april 2009 #16 Del Skrevet 28. april 2009 Får jeg spørre hvordan dere "rydder"? Det er ikke ment som noen kritikk, men bare et generelt spørsmål i forhold til hva dere regner som akseptabelt og hva som ikke er det. Bruker dere mye skjønn hver enkelt av dere, eller er det retningslinjer som dere forholder dere til? Denne tråden ble ryddet for personangrep mot moderatorene. Mette Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #17 Del Skrevet 28. april 2009 Denne tråden ble ryddet for personangrep mot moderatorene. Mette Forumansvarlig Lol, personangrepet var jo i aller høyeste grad forsvarlig, når en moderator flyr rundt og sletter innlegg etter eget forgodtbefinnende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 28. april 2009 #18 Del Skrevet 28. april 2009 Det er ihvertfall bedre at en tråd blir ryddet og innlegg redigert istedenfor hele tråder slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah85 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg var veldig i mot Lene etter den episoden med Margrethe, men det er over nå. Hun har sagt unnskyld, har ikke snakka dritt, og har oppført seg siden. På tide å droppe disse trådene, kanskje? Men dette er ikke en tråd kun mot Lene, men mot alle medlemmene i "fellesskapet". Det er ikke meningen å være en ren svertetråd, men et sted der vi som støtter de andre deltakerne kan diskutere hvem vi heier på og hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå