Gå til innhold

Bestille drosje i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gang jeg var i London ba jeg hotellet om å bestille drosje til meg, som skulle kjøre med til Liverpool Street Station. Denne drosjenturen kostet meg 25 pund. Dette syntes jeg var ganske dyrt, for da jeg hade drosje til hotellet fra Liverpool Street Station kostet turen under 10 pund. Den turen tok 10 min, mens returen tok 25 min...

Noen som vet årsaken til dette, eller skyldes dette at det ikke går an å telefonbestille drosje til de som farter rundt i London, og at derfor ender opp med en slik dyr drosje som hotellet skaffet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg litt usikker på om jeg har misforstått deg, men dersom den dyre turen tok over dobbelt så lang tid så kan kanskje noe av forklaringen ligge der? Tidspunkt på døgnet kan kanskje også ha noe å si, uten at jeg vet for sikkert om de har kvelds/natt-takst i London.

Skrevet
Nå er jeg litt usikker på om jeg har misforstått deg, men dersom den dyre turen tok over dobbelt så lang tid så kan kanskje noe av forklaringen ligge der? Tidspunkt på døgnet kan kanskje også ha noe å si, uten at jeg vet for sikkert om de har kvelds/natt-takst i London.

Turen tok lengre tid ja. Noe jeg synes var rart, da den lengste turen ble kjørt når det var lite trafikk. Det virket som om sjåføren kjørte flere omveier.

Den billigste turen ble kjørt midt på ettermiddagen, og det ble en del stopp på grunn av mye trafikk.

Skrevet

Det er mulig å ringe å bestille på forhånd, vanligvis henger det reklame for ulike selskaper med priseksempler på billige hoteller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...