FireFairy Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Vi skal ha et uformelt bryllup med noen få og skal ha grilling i hagen etter vielsen. Vi prøver å gjøre det så rimelig som mulig, og jeg gruer meg til å se etter brudekjole, dermed har jeg utsatt det i det lengste nå. Regner med jeg forelsker meg i en dyr en, det hadde vært kjipt å måtte gå fra drømmekjolen. Men hvor mye koster det å leie en kjole? Regner med det er stort spenn da, men jeg ønsker en pen kjole med fine detaljer uten at det blir for mye glitter og stas, sånn i middelskjiktet kanskje.
Jade Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Jeg hørte på Cleopatra i Bergen. De hadde et begrenset utvalg (ikke alt som egner seg til utleie). Prisene varierte mellom 7000 og 10000.
krillan Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Der jeg har hørt på priser, i Oslo og nærheten fra 6500 og oppover. Noen ganger lønner det seg kjøpe, lurt å høre hva det koster å kjøpe i forhold til å leie. Noen ganger koster kjolen bare 2000 mer, da kan det jo være like greit å kjøpe og selge etterpå. Lykke til med kjole jakt, gled deg, det blir morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå