Snuppedeisa Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Den tidigere rougen min er nettopp gått tom, og siden jeg bruker id-pudder, tenkte jeg også å kjøpe id rouge. Noen som har noen anbefalinger? Blir det det samme som det id kaller for blush? Har blå øyne, og nordisk hud, men ikke spesielt lys. Har pleid å like de som er litt kalde, rosa i fargen, men må ikke bli for sterkt da.. På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hiver meg også på denne! Jeg har også lyst til å begynne med id rouge, men vanskelig å bestille fra nettet uten å ha sett dem ordentlig.. Noen som har noen bra tips?
Stellia Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg ville tatt en tur innom en ID-forhandler for å se hvilken farge som passet best, ellers må du forberede deg på en bommert.
mari4ever Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Hiver meg også på denne! Jeg har også lyst til å begynne med id rouge, men vanskelig å bestille fra nettet uten å ha sett dem ordentlig.. Noen som har noen bra tips? det beste er jo å gå til en hudpleier salong som fører ID og finne riktig farge, så bestille fargen på nett:) har bestil to i.d rouge fra feelunique.com bra priser der og rask levering!
Snuppedeisa Skrevet 30. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2009 Ja, sant det dere sier, men synes det er litt frekt å troppe opp hos en hudpleier og spørre om id rouge, og så bare vandre avgårde litt, de skjønner vel tegninga da.. Men samtidig er det jo litt risky å bestille på nettet! Men tenkte om kanskje noen visste om en farge som kunne passe, hvis jeg er glad i litt sånn kald rosa, og har en lys/middels hudfarge..? F.eks. den som heter beauty, er den fin?
Gjest Christabelle Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Drit i om det er frekt. Jeg er innom stadig vekk og titter, jeg. De kan ikke si noe.
Honesty Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Jeg vil tro at Golden Gate passer mange. Den er litt gammelrosa, og nøytral i tonen. Beauty er ganske knallrosa, og ikke noe særlig for lys hud, tror jeg. (Men egentlig synes jeg Bare Minerals-rougene ikke holder det de lover, da finnes det bedre).
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Jeg bruker soft focus glee og er i hvertfall fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Ja, sant det dere sier, men synes det er litt frekt å troppe opp hos en hudpleier og spørre om id rouge, og så bare vandre avgårde litt, de skjønner vel tegninga da.. Men samtidig er det jo litt risky å bestille på nettet! Men tenkte om kanskje noen visste om en farge som kunne passe, hvis jeg er glad i litt sånn kald rosa, og har en lys/middels hudfarge..? F.eks. den som heter beauty, er den fin? Fargen som heter "Hint" er akkurat sånn, og den er superfin!! Den har litt skimmer, og gir veldig pene litt rosa, men også naturlige, kinn . Tror fargen er ganske ny.
Gjest Sandbekken Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Jeg bruker "Laughter" av id og synes den er veldig fin, den gir litt sommerlig glød.. en varm tone
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har nettopp kjøpt den som heter Beauty. Den ser veldig knallrosa ut i pakningen, men blir finere når den kommer på huden synes jeg. Gir en litt frisk farge. Bare pass på å ikke ta på for mye. Jeg har veldig lys hud med litt "rosatoner" i utgangspunktet.
Gjest Christabelle Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 Jeg bruker Pure Radiance og Bare Radiance i kinnene. Det er ikke akkurat rouge, men jeg synes det er fint om sommeren.
desert_rose Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Jeg bruker Pure Radiance og Bare Radiance i kinnene. Det er ikke akkurat rouge, men jeg synes det er fint om sommeren. Hvilken av disse har minst glitter/shine? Takk!
Gjest Christabelle Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 Hvilken av disse har minst glitter/shine? Takk! Det har jeg ikke tenkt over. Kanskje noen andre vet?
Snuppedeisa Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 9. mai 2009 Da fikk jeg endelig mannet meg opp til å gå til en hudpleiesalong der de hadde id.. Hun hudpleieren var veldig flink til å hjelpe meg, og anbefalte meg Golden Gate eller beauty, så når jeg bare bestemme meg for hvilken jeg bestiller her på nettet.. begge to så jo fine ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå