Gjest Katta85_ Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 logon jeg tegnet i illustrator bli pixlete når jeg åpner den i indesign!! hvorfor? Jeg er så glemsk!!!! Blir gal!! Hva har jeg gjort galt nå da? Hvorfor blir logoen mi pixlete?
Jade Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Ser du dokumentet i "full kvalitet"? Har du testet å printe ut dokumentet? Hva har du lagret logoen som? Hvordan legger du logoen inn i indesign?
Stillest vann Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 logon jeg tegnet i illustrator bli pixlete når jeg åpner den i indesign!! hvorfor? Jeg er så glemsk!!!! Blir gal!! Hva har jeg gjort galt nå da? Hvorfor blir logoen mi pixlete? Du har kanskje ulik oppløsning på filene i Illustrator og InDesign. Dette skjer (av og til? alltid? er ikke sikker) hvis du for eksempel bruker 72 punkter per tomme i Illustrator og 300 punkter per tomme i InDesign.
freezepop Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Høyreklikk, der skal du ha noe som heter noe som Quality eller View Quality eller noe lignende. Sett det på full så blir det bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå