Gjest Kira Skrevet 17. juli 2003 #1 Skrevet 17. juli 2003 Ta testen her. Fjellgjeita Frisk luft og norsk natur. Dette kunne vel ikke vært bedre. Kanskje et litt større telt til neste år, og litt færre myggstikk... Er ikke sikker, jeg.
Loolaa Skrevet 17. juli 2003 #2 Skrevet 17. juli 2003 Eventyreren Blant kulltabletter, ståtoaletter, 50 grader og lite luksus trives du best. Men så har du mye å fortelle om når du kommer hjem og da! Helst på lånekassens regning selvfølgelig.. .......... Liker å reise ja! Men gjør det helst i luksus (middels luksus iallfall!). Er ikke student lenger loolaa
Cita Skrevet 17. juli 2003 #3 Skrevet 17. juli 2003 Vel vel vel, ser man det ja....Cita er nok ei dame som ikke er helt på nett med seg selv ja... Sydenløven Din ferie består av øl, billig mat, og festing inn i de små timer. Ja for ikke å glemme brunfargen da... Cita Sydenløve
Felicia Skrevet 17. juli 2003 #4 Skrevet 17. juli 2003 Hva i alle... :o Fattiglusa "Det er fint i Oslo også, i hvert fall hvis det er fint vær. Og kanskje vanker det en sydentur til høsten... Jada, ikke så spennende sommer kanskje, men det kommer nok bedre tider :-) " Dustetest!
tuji Skrevet 17. juli 2003 #5 Skrevet 17. juli 2003 Jeg er visst sydenløve. Særlig - jeg som hater sol!
Nala Skrevet 17. juli 2003 #6 Skrevet 17. juli 2003 Hva i alle... :o Fattiglusa "Det er fint i Oslo også, i hvert fall hvis det er fint vær. Og kanskje vanker det en sydentur til høsten... Jada, ikke så spennende sommer kanskje, men det kommer nok bedre tider :-) " Dustetest! Enig med du. Ble fattiglus jeg også. Tull og vas
Salamandra Skrevet 17. juli 2003 #7 Skrevet 17. juli 2003 Vet ikke helt om jeg stoler på denne testen asså..!! Camping-Laila???!!!??? Jeg? Kan ikke fordra camping.. :o *dødelig fornærmet*
Gjest Zirine Skrevet 17. juli 2003 #9 Skrevet 17. juli 2003 Hytte-elskern Herregud, for no sprøyt. Jeg hater å feriere på steder uten dusj - og jeg kan ikke fordra mygg.
Malou Skrevet 17. juli 2003 #10 Skrevet 17. juli 2003 Sydenløven Din ferie består av øl, billig mat, og festing inn i de små timer. Ja for ikke å glemme brunfargen da... Vel, det med festing ut i de små timer stemmer nå ikke helt da, men ellers kan jeg godt like å dra sydover jeg. Jennifer
Barbie Skrevet 17. juli 2003 #11 Skrevet 17. juli 2003 Camping-Laila Camping, camping og atter camping. Det er ikke noe annet sted du heller ville vært... Ja ja,camping er koselig det!
Gjest Lady-M Skrevet 17. juli 2003 #12 Skrevet 17. juli 2003 Eventyreren Blant kulltabletter, ståtoaletter, 50 grader og lite luksus trives du best. Men så har du mye å fortelle om når du kommer hjem og da! Helst på lånekassens regning selvfølgelig.. 8) 8)
Fat Sally Lee Skrevet 17. juli 2003 #13 Skrevet 17. juli 2003 Sydenløven Din ferie består av øl, billig mat, og festing inn i de små timer. Ja for ikke å glemme brunfargen da... Håneidu! Liker ikke øl, jeg...
Arwen Skrevet 17. juli 2003 #14 Skrevet 17. juli 2003 Du kommer ut som... Eventyreren Blant kulltabletter, ståtoaletter, 50 grader og lite luksus trives du best. Men så har du mye å fortelle om når du kommer hjem og da! Helst på lånekassens regning selvfølgelig.. stemmer nok ikke det nei.. liker best: luksus, luksus og ikke minst luksus
MarianneE Skrevet 17. juli 2003 #15 Skrevet 17. juli 2003 Eventyreren Blant kulltabletter, ståtoaletter, 50 grader og lite luksus trives du best. Men så har du mye å fortelle om når du kommer hjem og da! Helst på lånekassens regning selvfølgelig.. 8) 8) Jeg også!!!
chimp Skrevet 17. juli 2003 #16 Skrevet 17. juli 2003 Hytte-elskern Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Neste år må kanskje hytta beises, så det blir nok ikke råd med noen utenlandsferie da heller. Vel nok trives jeg på hytta, men jeg trives nok like godt i utlandet og tar meg faktisk råd til begge deler jeg.....
Ingeborg Skrevet 17. juli 2003 #17 Skrevet 17. juli 2003 Eventyrer her også... og det kan vel i grunnen stemme...
*Lavendel* Skrevet 17. juli 2003 #18 Skrevet 17. juli 2003 Hytte-elskern Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Neste år må kanskje hytta beises, så det blir nok ikke råd med noen utenlandsferie da heller. Stemmer forsåvidt. Liker godt å være på hytta jeg, men elsker også å reise...
Madison Skrevet 17. juli 2003 #19 Skrevet 17. juli 2003 Sydenløven Din ferie består av øl, billig mat, og festing inn i de små timer. Ja for ikke å glemme brunfargen da... dæven å det stemte dte :D :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå