Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig med Dnb Nor?! Seinest på torsdag var det umulig å logge inn i nettbanken, og nå er det jammen meg sånn igjen!

Flere som har dnb nor og sliter?

Syns det er bare problemer med de hele tida, og begynner å bli så DRITTlei nå.

Beklager, men frustrasjonen må bare ut :kjefte:

Dere med konto i andre banker, har dere ofte innloggingsproblemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det egentlig med Dnb Nor?! Seinest på torsdag var det umulig å logge inn i nettbanken, og nå er det jammen meg sånn igjen!

Flere som har dnb nor og sliter?

Syns det er bare problemer med de hele tida, og begynner å bli så DRITTlei nå.

Beklager, men frustrasjonen må bare ut :kjefte:

Dere med konto i andre banker, har dere ofte innloggingsproblemer?

Veldig sjelden, bruker selv Nordea nettbank.

Skrevet

Har SR-bank. Jeg har vel opplevd uvarslet nedetid en eller to ganger gjennom årene, begge ganger sent på kvelden. Varslet nedetid er det heller ikke mye av.

Har fått inntrykk av at DnB NOR stiller i særklasse når det gjelder dårlig nettbank. Tror DnB NOR har blitt kvitt mer eller mindre samtlige daytradere etter at nettbanken gjentatte ganger har falt ned på de mest spennende børsdagene, med store tap som konsekvens for enkelte.

Skrevet

En eller to ganger på noen år er jo sjeldent! Min nettbank i Dnb Nor er det stadig vekk problemer med.

Blir så lei! Akkurat sendt en lite hyggelig klagemail, så får vi se om det kommer noe godt ut av det.. Tviler.

Skrevet

Bruker selv DnbNor og opplever stadig at nettsidene er nede. Merkelig at en så stor bank kan ha så uproff nettforbindelse.

Skrevet

Har Nordea og SB og kan ikke huske at jeg har sett sidene nede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...