Gå til innhold

Fingeren opp "der bak"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jente 30 1/2

Jeg må bare spørre om en sak: I det siste når jeg og samboeren min har hatt sex så har jeg onananert han og lekt med anus samtidig. Dette har ført til at han blir utrolig kåt og at det går intenst for han. Dette skjedde egentlig litt på impuls for han pleier å stimulere meg med fingrene i rompa når vi har sex. Dette synes jeg er deilig og tenkte jeg skulle gi han " samme mynt"! Men så er jeg ikke helt sikker på om jeg synes det er ekkelt eller opphissende...! Kanskje opphissende pga at det er litt forbudt? Er dette helt unormalt eller er det noen som har hatt samme opplevelse? ( jeg ble vel egentlig veldig kåt når han kom så heftig...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest altmuligmannen

Vil bare hoppe meg på svarlisten og si at det er helt normalt.... vi gutter er da like følsomme som dere og det er slett ikke kvalmt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting ved sex kan settes i bås som "unormalt".

Er det normalt for dere, så er det normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du trenger ikke bekymre deg for at du er unormal- det du beskriver er ganske så vanlig.

Minnie

PS: Når du har passert 30 kan du ikke lengre kalle deg "jente"- da er du en ung kvinne. Det blir like rart som menn 50+ som kaller seg selv "leken gutt" i kontaktannonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har erfaring med at dette er noe gutter liker veldig godt. Helt enig med deg jente (ung kvinne) 30 1/2 -det er vanvittig opphissende når gutten blir så utrolig kåt og kommer så voldsomt!

... har kjøpt en liten analvibb til min kjæreste, som en overraskelse :sjarmor:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest korttissminne

Kona pleier av og til å bruke en finger på meg når hun suger meg. Det er veldig godt når hun gnir lett over prostata. Hur også forsøkt med analvibben sin på meg. Det virka som om jeg spruta i flere minutter. Greier også og holde ut leenge når vi gjør det på vanlig måte etter en slik behandling.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xerxoz

:D Jeg Får voldsom tenning dersom jeg blir stimulert enten litt lett på ringmuskelen eller ved masering av prostata samtidig som jeg blir sugd/runket. Klarer å holde meg kjempelenge både da og neste runde. Kommer voldsomt og kjenner liksom at ringmuskelen rykker til rundt fingeren hennes.

Hun var litt skeptisk først, men må liker hon å "ha makten over meg" når hun stimulerer meg. En sikker vinner i vårt hjem :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kortissminne
Bruker dere fingerkondom da? Eller håper det beste, at det ikke er no' oppi der?

Det harn sjekk på vet du.

Ellers er en gummihanske grei å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

... har kjøpt en liten analvibb til min kjæreste, som en overraskelse  :sjarmor:  

Hvordan analvibb var det da? Er på jakt etter dette selv, så du har kanskje noe å anbefale?

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest mattahara
Fingerkondom!!???  :o
:hoho::hoho::hoho: Forslag : Kjøp engangs hansker å klipp av en finger av gangen... å vips... en finger kondom :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...