mimmipia Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Vi er nå mitt i bryllupsforberedelser, og jeg fant div ting til meg på kreativtbryllup.no, men jeg er noe skeptisk til at de tar forhåndsbetaling Er det noen som har erfaringer med denne siden??
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Jeg har veldig positiv erfaring med kreativt bryllup. Har handlet masse hos de - både på nett og i selve butikken. De er veldig alrighte og definitivt til å stole på, så go for it Lykke til!
mimmipia Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg har veldig positiv erfaring med kreativt bryllup. Har handlet masse hos de - både på nett og i selve butikken. De er veldig alrighte og definitivt til å stole på, så go for it Lykke til! Takk skal du ha:) er litt sitt skeptisk når det er snakk om forhåndsbetaling, er så mange som har blitt lurt
Gjest Gjest_Augustbrud_* Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg handlet brudekjolen min der og vest/skjortesett til min kommende mann, er kjempefornøyd:)
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Hmm.. merkelig at begge de som har svart, har svart som gjest
ejoty Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Hmm.. merkelig at begge de som har svart, har svart som gjest Sier Gjest? Jeg har ikke handlet hos Kreativt Bryllup, men vært og prøvd brudekjoler i lokalet deres i Oslo. Virket seriøse. Veldig hyggelige damer som driver stedet.
Gjest Dorey Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjøpte slør og kaketopp hos kreativtbryllup.no. Ble veldig fornøyd med produktene, men syntes det var litt lang leveringstid (2 mnd tror jeg det tok).
Gjest Gjest_tvilling_* Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjøpte kaketopp fra Kreativt bryllup. Fikk mail med bekreftelse med en gang, og ny mail når pakken var sendt (med sporingsnummer). Pakken kom ca. to uker etter bestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå