Gå til innhold

erfaringer med kreativtbryllup.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er nå mitt i bryllupsforberedelser, og jeg fant div ting til meg på kreativtbryllup.no, men jeg er noe skeptisk til at de tar forhåndsbetaling :lur:

Er det noen som har erfaringer med denne siden??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Jeg har veldig positiv erfaring med kreativt bryllup. Har handlet masse hos de - både på nett og i selve butikken. De er veldig alrighte og definitivt til å stole på, så go for it :) Lykke til!

Skrevet
Jeg har veldig positiv erfaring med kreativt bryllup. Har handlet masse hos de - både på nett og i selve butikken. De er veldig alrighte og definitivt til å stole på, så go for it :) Lykke til!

Takk skal du ha:)

er litt sitt skeptisk når det er snakk om forhåndsbetaling, er så mange som har blitt lurt :nei:

Gjest Gjest_Augustbrud_*
Skrevet

Jeg handlet brudekjolen min der og vest/skjortesett til min kommende mann, er kjempefornøyd:)

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hmm.. merkelig at begge de som har svart, har svart som gjest :)

Skrevet
Hmm.. merkelig at begge de som har svart, har svart som gjest :)

Sier Gjest?;)

Jeg har ikke handlet hos Kreativt Bryllup, men vært og prøvd brudekjoler i lokalet deres i Oslo. Virket seriøse. Veldig hyggelige damer som driver stedet.

Gjest Dorey
Skrevet

Jeg kjøpte slør og kaketopp hos kreativtbryllup.no. Ble veldig fornøyd med produktene, men syntes det var litt lang leveringstid (2 mnd tror jeg det tok).

Gjest Gjest_tvilling_*
Skrevet

Jeg kjøpte kaketopp fra Kreativt bryllup. Fikk mail med bekreftelse med en gang, og ny mail når pakken var sendt (med sporingsnummer). Pakken kom ca. to uker etter bestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...