Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Du er så sinnsyk digg, Lene! Vi vet jo at du kommer til å vinne konkurransen, men vi skal allikevel klappe deg gjennom alle episodene. Hurra! Hurra! 300 000 er lættis. Hilsen vennene dine i Tromsø.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Du er så sinnsyk digg, Lene! Vi vet jo at du kommer til å vinne konkurransen, men vi skal allikevel klappe deg gjennom alle episodene. Hurra! Hurra! 300 000 er lættis. Hilsen vennene dine i Tromsø. Hahaha, hilsen Nattens Gåserytter mener du vel.
Nattens rytter Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Hahaha, hilsen Nattens Gåserytter mener du vel. Nei, men jeg signerer gjerne. Lene er digg ja! Håper hun vinner, det hadde vært deilig. Selvsagt har hun oppført seg dårlig mot Magga, jeg forsvarer ikke det, men Lene er så mye mer
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Nei, men jeg signerer gjerne. Lene er digg ja! Håper hun vinner, det hadde vært deilig. Selvsagt har hun oppført seg dårlig mot Magga, jeg forsvarer ikke det, men Lene er så mye mer Nå har Lene endelig skjønt at det nytter ikke å forsvare atferden sin og har blitt mer ydmyk. Hahaha. Bra det da, omvendt forsvar.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 men Lene er så mye mer Ja, hun hadde nok mobbet mye mer om ikke Triana hadde kommet på banen og stoppet det.
Sarah85 Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Jeg skal respektere at andre har fått et annet inntrykk av Lene enn det jeg har fått. Lene er nok mer enn hun har fått vise på tv, og hun har nok venner og familie som liker henne. Men da må dere også respektere min min mening om henne. Og jeg finner henne dessverre ikke så bra verken på utseende eller personlighet. Men det er jo derfor vi sier at smaken er så forskjellig. Hun har fått sine "15" min i rampelyset, men det vil nok kreve betydelig mye mer for å rette opp det dårlige inntrykket mange av oss har fått...
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Nå synes jeg veldig synd i Lene for det må jo virkelig ha rakna totalt for hun der inne. Dessuten har hn vel blitt mobbet mye gjennom internett, lokalavisen o.l så hun kan neppe ha det godt med seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Har ikke psykologistudenter en slik " egnet" test? Jeg mener...skoleledelsen kan vel i slike tilfeller som dette mer LENE gripe inn og si at vedkommende ikke er egnet som psykolog? Jeg mener....En slik oppførsel som dette OKAJSFDOhQorfhEOQuf fra nord viser, passer seg ikke om man ønsker å bli psykolog!! Jeg gleder meg virkelig til LEne kommer tilbake på skolen.....Hun må nok tåle endel stygge blikk da gitt. Samfunnet må kunne vise hva vi mener om slik oppførsel. Måtte hun ende opp som en skikkelig taper i samfunnet, for det er det hun er, når hun mobber andre.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Lene er bare lættis! Ja, hun er bare nydelig
Gjest Gjest_petronella_* Skrevet 1. mai 2009 #12 Skrevet 1. mai 2009 Det mest skremmende med Lene er jo at hun i ettertid ikke kan ta selvkritikk. Hun unnskylder seg med at hun var så stresset der nede og ble kalt for bitch...! Dessuten mente flere det hun mente. De andre deltagerne tar jo avstand fra Lene i dag, så det er jo noe Lene dikter opp. Hun kaller seg jo psykologstudent, men det er jo også en løgn. For en syk dame! Skremmende..... Margrete er alt det Lene ikke er: sterk, snill, nydelig og behagelig.
Gjest Lars 23 Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Å forsvare ei som mobber andre i plenum er lite voksent.Syntes hun er ekkel jeg da. Ingen av guttekompisene mine liker henne heller.Hun blir stygg utvendig også når hun er så stygg innvendig.Ei pen dame blir stygg når hun er så lite glup og snill av seg og ^stygge^damer blir flotte når dem er fine og gode inni seg. Lene er ikke et bra menneske men en selsentrisk og ekkel dame i mine øyne,men det er MIN mening!
Gjest Cami Skrevet 6. juni 2009 #14 Skrevet 6. juni 2009 Jeg personlig synes Lene er kjempeskjønn! Det at hun stod for mobbinga var hun ikke alene om. Nanna var også med på det. Men Lene sa mest, såklart! Men, jeg dømmer ikke Lene som en riksbitch for det om. Greit, hun mobba henne, og det er fælt nok. Men jeg mener Norge gjør det samme sjøl overfor Lene når folk lager såå mye pes ut av det hun gjorde. Hun sa også unnskyld, og etter det fortsatte det. Jeg snakker mye med Lene, og hun er kjempesøt. Hun har fortalt meg at hun har knekt sammen og vært veldig langt nede på grunn av det som har skjedd, men at hun klarer seg. Og hun angrer, og det er bra. Så jeg synes ikke at folk skal legge seg noe mer opp i det som skjedde der inne mellom Lene og Margit.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juni 2009 #15 Skrevet 6. juni 2009 Øh... Men hva i helvete er det folk snakker om her?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #16 Skrevet 14. mars 2010 Øh... Men hva i helvete er det folk snakker om her? Fjorårets Paradisevinner.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #17 Skrevet 14. mars 2010 Fjorårets Paradisevinner. Nesten ett år gammel tråd, kjære.
Kamikatze Skrevet 14. mars 2010 #18 Skrevet 14. mars 2010 Nesten ett år gammel tråd, kjære. Jepp! Om et dokumentarprogram, som viser hvordan jenter angriper i flokk, og hakker ihjel de som avviker så mye som en millimeter fra "normen". akkurat som i et hønsehus, egentlig. Men, det skulle forbause meg om ikke hun det snakkes om har vokst på opplevelsen, og fått et langt mer bevisst forhold til hvordan hun interagerer med andre mennesker, etter alt media- og nettpeset. Så kanskje vi skal tenke på å holde kjeft etter et helt år, slik at ikke vi gjør det samme som hun kom i skade for? Har hun lært, er hun et bedre menneske nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå