Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to søskenpar som planlegger en tur til england til høsten. Vi har jo tenkt på London, men tenkte kanskje noen hadde tips om noen litt mindre byer men som det alikevel er mye å finne på i. Vi er i alderen 16-20 år.

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen konkrete tips, men hvis dere legger flydestinasjonen til London, så er det veldig greit å komme seg rundt i England med tog - billig også :) Har ikke reist ut av London selv, men har sjekket endel togpriser, siden jeg selv drømmer om å se Dover :)

Men vil uansett anbefale dere en dag eller to i London også, tror dere finner flotte opplevelser der uansett hva som står på ønskelista ;)

God tur :)

Skrevet
Har ingen konkrete tips, men hvis dere legger flydestinasjonen til London, så er det veldig greit å komme seg rundt i England med tog - billig også :) Har ikke reist ut av London selv, men har sjekket endel togpriser, siden jeg selv drømmer om å se Dover :)

Men vil uansett anbefale dere en dag eller to i London også, tror dere finner flotte opplevelser der uansett hva som står på ønskelista ;)

God tur :)

Har funnet veldig billige flybilletter dersom vi reiser til london med ryanair, så da blir det nok dit vi drar. Kan hende vi sjekker ut togpriser, hørtes ikke så dumt ut det. :)

takk :)

Gjest Gjest
Skrevet

London er fint, men england utenfor London er også fantastisk på sommeren. Det går tog "overalt", og de er raske. Om dere har mulighet for å leie bil, er det også et godt tips - da er dere friere, og får sett enda mer. Det er enkelt å finne frem med bil i England, da alt er godt skiltet (ihvertfall på de større veiene).

Mange fine områder, f.eks er området rundt Oxford fint, Stratford er fint (og Shakespeares fødeby). Cambridge er også en fin by. Lenger sør, så er Hastings en fin by synes jeg. Canterbury, som ligger mer sør-østover, er også en fin gammel by.

Jeg ville kanskje helst ha reist nord-øst/østover - Oxford, Stratford eller andre fine steder.

Håper dere tar turen utenfor London, og får oppleve et grønt "sommer-England" i sommer! Sjekk bare ut stedet dere reiser til først, da det finnes en del byer/steder, som kan være ganske industrialiserte/triste - og da vil dere gå glipp av alle de andre koselige stedene....

God tur!

Gjest Gjest
Skrevet

Vil bare benytte anledningen til å oppfordre alle som reiser til England, om ikke å bare være i London. Da går dere virkelig glipp av noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...