Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hva ville dere ha tenkt dersom tidligere kjæreste/elskerinne til kjæresten din leide bolig i samme hus som han selv bodde i og de hadde et nært samarbeid fortsatt? De var visst sammen for flere år siden og hun har leid bolig av han hele tiden etterpå. Jeg så at hun så noe snurt ut da hun så meg... Jeg må nok innrømme at jeg ikke helt vet om jeg takler det. Er det ikke litt rart at hun ikke har flyttet? Min kjæreste skal også pusse opp hos henne (selv om det vel var nødvendig, men...).
Gjest husky Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 For: Han kjenner henne, kanskje hun er en solid leietaker som betaler til rett tid og aldri har noe tull. Mot: Det kan være av andre grunner. Har du snakket med han om dette? Si til han at du syns det er ubehagelig at x'en bor i samme hus, og spør han hvordan han ville følt det om det var du som bodde i samme hus som en x. Hvis leiemarkedet ikke er så alt for lite burde det ikke være problem å finne en annen leietaker som betaler for seg? Bare en tanke fra meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 For: Han kjenner henne, kanskje hun er en solid leietaker som betaler til rett tid og aldri har noe tull. Mot: Det kan være av andre grunner. Har du snakket med han om dette? Si til han at du syns det er ubehagelig at x'en bor i samme hus, og spør han hvordan han ville følt det om det var du som bodde i samme hus som en x. Hvis leiemarkedet ikke er så alt for lite burde det ikke være problem å finne en annen leietaker som betaler for seg? Bare en tanke fra meg. Jeg synes ærlig talt hun burde skjønt selv at det ikke er særlig behagelig for nye kjærester han ville få(eller for han?)! Men det er vel kanskje nettopp det hun liker. Ellers synes jeg det er merkelig at hun orker... Han kan vel ikke kaste henne ut heller. Jeg kan ikke se noen særlig fremtid der når hun okkuperer garasjeplassen også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå