Gjest husky Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Til dere jenter som husker/husker delvis i fylla. Klarer dere å huske hvis dere roter med noen? Er det vanskelig å huske at man kysser/roter med noen? Saken er den at jeg holder på å bli sammen med noen, men jeg er litt usikker på henne. Det hun ikke husket som hun så på facebook her en dag var at hun satt på fanget til en gutt. At hun sitter på fanget til en gutt spiller ikke den store rollen. Hun kan få være ute å ha det gøy og kose seg med venner (selv om denne gutten var en random fyr). Det som derimot plager meg her er at hun ikke husker. Selv når jeg er i fylla husker jeg alt jeg gjør, derfor er jeg veldig uviten på dette. Hvis hun ikke husker at hun setter seg på fanget til en fyr, vil hun da huske at hun roter med han?
Fortunatus Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 ja, man kan glemme slikt.. jeg har blitt fortalt dagen etterpå at jeg har rotet med to stk og jeg husker ingen av dem...... Huff, "heldigvis" var dette i russetiden hvor alle var single og frie og ene gutten er faktisk homofil (visste det ikke da ). Hvis man får blackouts så er det fort at man ikke husker slikt, men hvis hun KUN ikke husker at hun rotet med en fyr ville jeg ha blitt litt mistenkelig.
Pjukset Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg hadde blackouts når det gjaldt det meste, jeg kunne tidvis en gang ikke huske hvis jeg hadde hatt sex med typen. Jeg slutta å drikke
Gjest husky Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Hun har ikke rotet med noen som hun vet. Det jeg nevner er følgende: Hun så ett bilde på facebook der hun satt på fanget til en gutt. Mens vi snakka sa hun at hun ikke kunne huske det også ble hun lei seg fordi hun merket at jeg ble lei meg. Jeg ble lei meg fordi jeg tenkte at hun sikkert ikke kan huske om hun klina med noen om hun ikke husket hun satt i fanget til noen. Hun påstår hun klarer å huske hvis hun roter/kysser med noen. Jeg prøver så godt å stole på henne, og hun virker troverdig i det absolutt meste. Men akkurat når det gjelder fylla blir jeg usikker. Snakker hun sant? Klarer folk å huske bedre om man kliner enn hvis man gjør andre ting? Hva kan jeg spørre henne om? Om f.eks. hun får blackout? Hvilke andre måter kan man ikke huske noe på i så fall? Hvis man ikke får blackout så burde man vel huske det meste? Hilsen usikker mann.
Gjest gjest-jente Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Det er hender at jeg ikke husker absolutt alt som skjer av småting i løpet av en litt for fuktig kveld på byen.... Men ville definitivt huske om jeg klina med noen !! Ingen tvil der for min del. Og hvis det ligger noe mer bak enn å bare sitte på fanget så hadde hun kanskje husket.... Det hele virker jo egentlig ganske uskyldig, men hvis hun får blackout hver gang hun er ute å drikker så bør hun heller vurdere å endre drikkevaner
Gjest husky Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Akkurat denne gangen tror jeg det var uskyldig, men jeg føler meg litt usikker på neste gang hun skal ut. Vil hun da gjøre det samme? Kanskje kysser gutten som har henne på fanget sitt uten at hun er virkelig klar over det? Syns dere jeg overreagerer litt her?
twilight01 Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Jeg husker alt i 99.9% av tilfellene (selv om promillen er nokså høy noenganger.) Har aldri hatt fullstendig blackout eller ikke husket om jeg har rota med noen i fylla (viljestyrken og dømmekraften blir derimot betydlig redusert...:-p) Det er forskjellig fra person til person. Har venninner som aldri kan huske noe. Noen ganger er det vel også lettere å gjemme seg bak setningen "husker ikke" og dermed fraskrive seg litt ansvar...
Prikketekoffert Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 En ting er å ikke huske småting, men større ting, som klining..det husker man. Med mindre man får helt blackout. da vet jeg av erfaring at man ikke husker NOENTING. (og det er ikke bra.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå