Gå til innhold

Lokaler Grenland/Kragerø

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siste oppdatering fra meg; vi har funnet lokale, booket kirke og alt det "største" er klart, så vi skal gifte oss på 10-årsdagen vår :danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser::danser:

Det ble Furuheim. Der har jeg vært veldig mye opp gjennom barndommen, så det er hyggelig med et sted som vi har tilknytning til. Samboeren har ikke vært der før, men han likte det med en gang da vi var og kikket, så da ble det det. Helt topp. Kommer til å gå med litt ekstra penger på ekstra pynt og "stæsj", men det er morsomt å holde på med og vi sparer fremdeles uendelig mye penger ifht et lokale hvor vi må kjøpe alt. Jeg fornøyd og må begynne å planlegge!! Det er under 4 måneder til!!!!!!!!!!!! :sjokk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Gratulerer med lokale :) Kan jeg spørre hvilken kirke der har valgt?

Skrevet

Eidanger Kirke. Begge er konfirmert der, jeg er døpt der og mine foreldre gift der. Så var egentlig ikke noe annet alternativ for oss - selv om vi ikke bor i Porsgrunn.. Heldigvis er det ikke mange andre som gifter seg i januar, så var ikke noe problem å få tid i kirken.

Og du?

Skrevet

Borgestad kirke for oss :) Samboes eneste gjenlevende bestemor ble gift der, og hun er veldig spesiell for oss begge, derfor endte vi med å velge den kirka.

Jeg er også døpt i Eidanger kirke, men i voksen alder har jeg kun vært i begravelser der og forbinder derfor den kirka med det.

Skrevet

Aldri vært inne i Borgestad, men var utenfor i helgen da vi var hjemme og kikket rundt på lokaler. Borgestad kirke ligger på et flott sted og ser veldig fin ut på utsiden! Lykke til fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...