Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Del Skrevet 26. april 2009 Er det noen der ute som har oppskrift på smoothie uten yougert ? Tåler ikke yougert/biola/melk blir så oppblåst i magen av det. Håper noen kan svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 27. april 2009 #2 Del Skrevet 27. april 2009 Tja...jeg bruker vel egentlig ikke noe oppskrift. Bare tar litt frukt jeg har og blander med eple eller appelsinjuice. I dag laga jeg smoothie av honningmelon, frosne bringebær og appelsinjuice. Frisk og god smoothie men kanskje litt sur:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz84 Skrevet 27. april 2009 #3 Del Skrevet 27. april 2009 Er det noen der ute som har oppskrift på smoothie uten yougert ? Tåler ikke yougert/biola/melk blir så oppblåst i magen av det. Håper noen kan svare meg. Til frokost i dag hadde jeg smoothie med 1 banan, 1 kiwi, en dæsj med frosne blåbær, ett glass vann + en dæsj med gresskarkjærner. Mmmm, den er go'! Ellers kan man bruke det meste, putt oppi det du liker og smak deg frem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 28. april 2009 #4 Del Skrevet 28. april 2009 Trenger man egentlig noen oppskrift? Bruk hva enn du har av frosne bær, frukt, vann, eplejuice eller apelsinjuice. Har egentlig aldri brukt noen oppskrift, bare tar det jeg har for hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 28. april 2009 #5 Del Skrevet 28. april 2009 Selv blir jeg litt kvalm av disse yoghurtbasert smootihene. For å få litt mer flytende konsistens enn bare bær er det bra med jus i, f.eks. appelsinjus. Men siden du sikkert vet dette og spurte etter en oppskrift så får jeg vel komme med en jeg skrev av en bok for et år siden: En frossen mango Tre frossene ferskener (nektariner fungerer også ) Litt appelsinjus Den blir fantastisk god! Men det er kanskje fordi jeg så og si elsker mango og søte nektariner :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #6 Del Skrevet 29. april 2009 Takker dere som har svart. De oppskriftene som er på nettet har alle youghurt . Men får prøve da med frukt/bær og juice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 29. april 2009 #7 Del Skrevet 29. april 2009 jeg gjør det som oftest enkelt med frosne jordbær og jus=) varierer hvilken jus jeg bruker da, men appelsin og eplejus er de to som passer best=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 29. april 2009 #8 Del Skrevet 29. april 2009 Her er en lik med smoothie oppskrifter. Du skriver rett og slett inn hvilken ingredienser du har i hus (evt. hva du liker) så kommer det oppskrifter opp. Det kommer da mange oppskirfter og små bilder med ingrediensene, så dropper du bare å åpne de som er med youghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå