Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hei! Vi oppdaget i går at vår yngste har fått vannkopper. Dvs. det ser ut som vannkopper. Hun klør litt sier hun, men ikke mye (har også kjøpt spray på apoteket). Formen hennes er helt på topp ellers. Ikke slapp, ikke feber, ikke noe unormalt. Det kommer flere og flere røde prikker. Noen ser ut som kopper, andre ikke. Kan det være at vannkopper faktisk slår til på denne måten også, eller kan det være noe annet? Skal ta turen til legen i mrg. Dersom det viser seg at dette er vannkopper så er det vel slik at man skal være borte fra barnehagen til alle er tørket helt inn? Er jo glad hun får dette i såpass ung alder, men er litt rart at hun ikke reagerer med andre sykdomssymtomper. Noen som har opplevd det samme, eller som evt. vet hva dette kan være?
Jens Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Vår datter på 12 mnd fikk for noen uker siden røde prikker over hele kroppen. De var ikke fyllt med noe, og fikk beskjed av legen at det var ett virus. Gikk over etter 2-3 dager.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Ikke noe rart i det hele tatt. Noen reagerer og noen gjør ikke det. Min datter måtte holde seg borte i en hel uke fra skolen, faktisk første skoleuke da hun begynte i 1 klasse. Hun var ikke syk men fy faderillan så prikkete hun var. :S
Gjest SVAMP Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Det er veldig individuelt ja : ) Jeg hadde så vidt prikker på kroppen, kunne vell telles på to hender. Var litt slapp, men ikke feber Har en veninne som hadde vankopper, og hun hadde FEM stykker. Vil si jeg var gnaske heldig
meta2 Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Ikke noe rart i det hele tatt. Noen reagerer og noen gjør ikke det. Min datter måtte holde seg borte i en hel uke fra skolen, faktisk første skoleuke da hun begynte i 1 klasse. Hun var ikke syk men fy faderillan så prikkete hun var. :S Min fikk det og første skoleuken. Første prikk kom på første skoledag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå