Gjest Snart frue Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Vi skal ha festen vår i et stort lokale hvor det er høyt oppunder taket. Det er i tillegg endel søyler der som skal dekoreres. Søylene vil vi gjerne dekorere med grønt i spiral oppover mot taket hvor det forgreiner seg utover med blant annet lanterner.. (det er HØYT under taket altså). Men eg sliter med å finne ut hvor man fåt tak i slike dekorasjoner? En blomsterforhandler eller gartneri kan kanskje hjelpe men jeg er redd dette kan bli veldig dyrt... Noen forslag eller noen som skal ha noe lignende?
koggos Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Vi skal også ha masse greiner. Tenkte å ta en tur i skogen selv, jeg.
Gjest anette´s verden Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Ikea har jo ganske store bunter med brune greiner, de koste 98,- Vis ikke ville jeg gått ut på tur meg hagesaksen:-)
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Det beste du kan gjøre, er rett og slett en tur i skogen. Gratis, ferske flotte greiner, og trim med på kjøpet PS: husk allergitabletter om du er allergisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå