Gjest Vestlandslefsa Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Som overskrifta seier, er det noko din kjære som gjer deg flau eller litt pinlig berørt til tider? Min samboer som er aller tiders feks har ein litt spesiel måte å bevege armene på når han er ute å går. Dei går på ein måte inn mot kroppen ut mot kroppen i ein slags fiskelignende bevegelse Ellers kan eg nevne at fyren helst bør holde seg unna alkohol da han lett blir full og kan sei dei merkligeste ting Kan bli litt pinlig berørt til tider på hans vegner men klarer å sjå sjarmen i det også
Gjest cona* Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Hehe! Han har noen merkelige sider, men jeg tenker "han om det" - og prøver å ikke bruke så mye energi på det merkelig. Han har så mange andre flotte og fantastiske sider at de få "feilene" kan han få ha i fred. Må legge til at vi er nygifte og veldig forelsket, skal skrive her om 5-10 år så får vi se om toleransen er like stor, hehe!
Gjest LanaLane Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Kjæresten min går som John Travolta i Saturday Night Fever, sånn smådansende nedover gata. Mest morsomt, men kan bli litt flaut til tider.
Queen B Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 (endret) Min første (eks)kjæreste ble ekstremt utagerende i fylla. Klatret på ting (f.eks master, flaggstang, høyt over bakken), knuste inventar (bord, PC, stoler, river ting ned fra veggen). Oppførte seg som en psyko apekatt. Mens kompisgjengen hans er vant til hans utagerende fylleoppførsel og egger ham opp. Første gang jeg opplevde dette ble jeg helt forferdet. Han vraket et helt rom på minutter. Jeg slo opp med han temmelig fort. En voksen mann som har slik ekstrem utagerende, ute-av-kontroll fylle-oppførsel er mildt sagt uakseptabelt. Endret 27. april 2009 av Queen B
Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Det som jeg synes er flaut med min kjæreste er faktisk noe han ikke kan for. Jeg føler meg vell litt vell ond som sier dette men han er 20 år, og har DIGRE viker. Er redd han blir skallet innen alder av 25 år. Han ser så mye eldre ut enn hva han er. Andre med kjæreste som har store viker ? Er dere flaue eller ?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Hans Haugesunddialekt, at han røyker og at han ikke har respekt for barn.
Gjest Gjest_Trønder_* Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Haugesundsdialekt er jo norges fineste dialekt da...
Gjest Alltid lyst på livet Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Haugesundsdialekt er jo norges fineste dialekt da... Eh, nei der helt helt uklar, forstår ingenting. Trønderdialekten er også megaharry/überfolkelig.
Gjest Wacmoc Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 Haha, det har jeg aldri tenkt over Tror da ikke det.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 Han sier veldig mye merkelig, litt sånn bæsje-humor. Blir en del pinlige stillheter innimellom:P Ellers så kan han være litt treig, stå og se tomt på folk, får ikke med seg ting som blir sagt. Jeg er selv totalt motsatt: veldig utålmodig og alltid "skjerpet", så vi nøytraliserer hverandre ganske bra:P hehe Og jeg elsker han, tullingen min<3:)
Vera Vinge Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 (endret) Ja. Han elsker å tøyse og showe, spesielt når vi går ute blant folk. Han ser det ofte som sin oppgave å gjøre meg flau. Eksemler kan være merkelig dansing bortover gata, høylytte tullekommentarer, falske dialekter og plutselige koseoverfall. Han høres kanskje ut som et barn, men han er faktisk en voksen mann. Jeg tror problemet hans er at han har en alt for seriøs jobb, og han derfor trenger å avreagere. Jeg har mang en gang forsøkt å få ham til å melde seg inn i et amatørteater eller noe, men han nekter foreløpig. Og så liker jeg jo egentlig at han er sånn, selv om jeg kan bli tullesint. Vi kjeder oss hvertfall sjelden sammen, for å si det sånn. Endret 27. april 2009 av Vera Vinge
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 Min eks har en tendens til å lukke og åpne munnen på en skikkelig rar måte, som en fisk på land, tror han liker det når kjevene klikker.. Og dette gjør når han går i sine egne tanker og særlig når han kjører bil. Så var det en gang vi skulle kjøre en og en halv time med min farmor og moren til min stemor og han gjør dette på hele kjøreturen kun avbrutt av litt neglebiting!
Riskrem Skrevet 27. april 2009 #13 Skrevet 27. april 2009 Min kjære har en tendens til å snakke litt høyt noen ganger uten at han tenker over det selv (han har bare en litt høy stemme). Kan bli litt flaut hvis han forteller pinlige historier eller dumme vitser
Monarabb Skrevet 28. april 2009 #14 Skrevet 28. april 2009 Min kjære forteller noen ganger historier som han bare flirer av selv, ingen som egentlig tar poenget. Som oftest tvinger folk frem en falsk latter. Da blir jeg litt flau, men syns og han er søt når han gjør sånn. Ellers så blir han veldig sentimental når han er full, noe som faktisk kan bli litt mye. Hehe.. Men jeg ville aldri i verden byttet han ut selv om han gjør meg litt flau til tider Fine gutten min!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #15 Skrevet 28. april 2009 - Min kjære mann har en tendens til å stirre på folk som fasinerer han, men han tar ikke bort blikket når de oppdager at han stirrer på dem. - Han har også en litt sær form for humor synes jeg, f.eks: vi sitter på en kafè og leser avisene som kafeen har til utlån og noen på nabobordet spør om de kan låne en avis så svarer min kjære: nei, får så å le litt med seg selv å gi dem den alikevel, blir bare til at alle himler med øynene av ham og jeg blir flau. - Når han drikker blir han utrolig høylytt og skriker å hyler å henger i lysekronen. - han liker også å late som han er totalt dum i hodet når selgere ringer på mobilen hans så de blir leie av han å legger på. himle himle hehe Men han er så herlig ellers heldigvis
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #16 Skrevet 28. april 2009 Min vrikker på rumpa. Han har en veldig fin rumpe, ikke helt flat som mange menn har. Men så går han på en litt vrikkende måte..men det er jo egentlig litt søtt og jeg mobber han for det:P Og så blir han litt utagerende i fylla. Høylytt og klåfingra så det nesten blir for mye. Og han har en ekstremt dårlig hukommelse, men det er det bare jeg som merker og blir flau på hans vegne. Men ellers er han best.
Serenity88 Skrevet 28. april 2009 #17 Skrevet 28. april 2009 Ja. Han elsker å tøyse og showe, spesielt når vi går ute blant folk. Han ser det ofte som sin oppgave å gjøre meg flau. Eksemler kan være merkelig dansing bortover gata, høylytte tullekommentarer, falske dialekter og plutselige koseoverfall. Han høres kanskje ut som et barn, men han er faktisk en voksen mann. Jeg tror problemet hans er at han har en alt for seriøs jobb, og han derfor trenger å avreagere. Jeg har mang en gang forsøkt å få ham til å melde seg inn i et amatørteater eller noe, men han nekter foreløpig. Og så liker jeg jo egentlig at han er sånn, selv om jeg kan bli tullesint. Vi kjeder oss hvertfall sjelden sammen, for å si det sånn. Akkurat det gjør min og! Han er spesielt glad i kappgangen sin *ler bare av tanken* Særlig sånn midt på Karl Johan... Er egentlig ganske morsomt, og jeg digger at han ikke tar seg selv så høytidelig, men kan bli litt mye Ellers kan han bli veldig kynisk og kald under diskusjoner med kompiser der de alle har drukket. Hender ofte at det ender med at jeg må bryte inn og be dem roe seg ned, for han hauser dem opp så ekstremt. PS: Ikke alle t-skjortene hans er like fine heller, og gleder meg til vi flytter sammen så de kan "forsvinne mirakuløst" under en klesvask
Gjest dtuk Skrevet 28. april 2009 #18 Skrevet 28. april 2009 i edru tilstand, nei. når han blir overstadig beruset en sjelden gang: JA. spesielt når han føler for å kommentere andre høyt på en meeeget ufin måte.
Fortunatus Skrevet 28. april 2009 #19 Skrevet 28. april 2009 tja... - Klesstilen hans var veldig ille da vi ble i lag. Dette var fordi det bare var slektningene hans som kjøpe han klær, så ingen klær hadde særlig passform og fargene passet ham dårlig. - Han kan finne på å spørre kamerater om jeg er fornøyd med utstyret hans (det synes jeg er meget flaut!!), og han kan si penisstrl til folk (ikke vet jeg hvorfor), og runkehistorier og slikt. huuuuufff.. Heldigvis bare til sine kamerater og ikke til mine
Gjest Lyh Skrevet 28. april 2009 #20 Skrevet 28. april 2009 Det som jeg synes er flaut med min kjæreste er faktisk noe han ikke kan for. Jeg føler meg vell litt vell ond som sier dette men han er 20 år, og har DIGRE viker. Er redd han blir skallet innen alder av 25 år. Han ser så mye eldre ut enn hva han er. Andre med kjæreste som har store viker ? Er dere flaue eller ? Min har også høye viker, eller hårfeste som han så fint sier. Jeg er ikke flau over han, det var jo slik jeg møtte han og den jeg falt for :rødme: Men han selv derimot er flau over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå