LadyInRed Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg har to ulike varianter av samleboksen med Jane Austen filmer (denne: http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD...tion/?id=802466 ) Jeg kjøpte først en på Platekompaniet, og åpnet det. Deretter fikk jeg enda en, denne gang uten byttemerke. MEN: den sisten jeg fikk var ikke lik den første. Utseendemessig helt lik, men den siste var smalere. På oversiden og undersiden av coveret står det heller ikke filmtittel, kun på langsiden (hm, vanskelig å forklare det men håper dere forstår......). Ergo kan jeg ikke bytte den på Platekompaniet. Irriterende at jeg allerede hadde åpnet den første, hvis ikke kunne jeg bare byttet den og beholdt nr 2. Jeg lurer derfor på om andre har denne smale varianten, og isåfall hvor er den kjøpt? Så kan jeg prøve å få byttet den der....... (jeg har ikke så lyst å spørre hvor den er kjøpt fordi jeg sa at jeg ikke hadde den allerede for ikke å såre vedkommende) Endret 26. april 2009 av LadyInRed
Bloodless Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Vet de selger sånne på Posten, men vet ikke om det er den smale varianten. Skader jo ikke å sjekke, da.
LadyInRed Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Vet de selger sånne på Posten, men vet ikke om det er den smale varianten. Skader jo ikke å sjekke, da. har sett dem der ja, men det var ikke de smale dessverre...... skal uansett dobbeltsjekke i morgen, både der og norli
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Det finnes to samlebokser med ganske lik design - den ene en liten og ganske billig, mens den andre åpnes og blas i som en bok. Er det disse to du har? For da er det nemlig forskjellige filmer i dem! "Boka" har gamle serier, mens den billigere boksen har nye filmatiseringer! Sjekk nøye før du velger å kvitte deg med en av dem!
LadyInRed Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 Det finnes to samlebokser med ganske lik design - den ene en liten og ganske billig, mens den andre åpnes og blas i som en bok. Er det disse to du har? For da er det nemlig forskjellige filmer i dem! "Boka" har gamle serier, mens den billigere boksen har nye filmatiseringer! Sjekk nøye før du velger å kvitte deg med en av dem! nei, det er samme innhold på de to variantene jeg har - og samme utseende bortsett fra at den ene er smalere enn den andre
LadyInRed Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 (endret) Det finnes to samlebokser med ganske lik design - den ene en liten og ganske billig, mens den andre åpnes og blas i som en bok. Er det disse to du har? For da er det nemlig forskjellige filmer i dem! "Boka" har gamle serier, mens den billigere boksen har nye filmatiseringer! Sjekk nøye før du velger å kvitte deg med en av dem! gjest, har du link til den DVD-boksen med gamle filmatiseringer? Kunne godt tenkt meg å kjøpt den også, liker veldig godt denne typen filmer de to boksene jeg har inneholder nye filmatiseringer (Mansfield Park (2007), Persuasion (2007), Northanger Abbey (2006), Fornuft og følelser (2007),Stolthet og fordom (1995)). jeg har vært innom Norli, Platekompaniet og Posten, men ingen steder hadde de samleboksen i det hele tatt. merkelig, men sikkert utsolgt hos leverandør - for jeg har sett dem der flere ganger tidligere. tenkte jeg skulle vise litt bedre hva som er foskjellen mellom mine to varianter. Den første jeg kjøpte ser slik ut: http://www.zailor.no/product-2-172823-10-0-0.html . Den andre som jeg fikk har samme innhold og er helt lik bortsett fra følgende forhold: (1) Den er smalere (2) På den første jeg kjøpte står det "Jane Austen Collection" på toppen og bunnen av coeveret (på kortsidene) slik som på langsiden og forsiden av coveret, se bildet i linken over. På den siste jeg fikk står det ikke noe på bunnen og toppen (kortsidene). (3) Forøvrig er strekkodene forskjellige: Første jeg kjøpte : 7036988 024663 Andre jeg fikk (den smale) : 7036988 027176 fint hvis noen kan hjelpe meg med utsalgssteder for den smale varianten dersom dere har den selv Endret 28. april 2009 av LadyInRed
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 gjest, har du link til den DVD-boksen med gamle filmatiseringer? Kunne godt tenkt meg å kjøpt den også, liker veldig godt denne typen filmer Denne boksen har samme innholdet som min, selv om designet er forskjellig. Her kan du se årstallene for innspillingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå