Gjest Gjest_Mor_* Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Min datter fortalte i går at hun er lesbisk, og at hun har en kvinnelig kjæreste. Min datter er 17 år. Hun er vokst opp med meg, sin far, og to søsken (eldre bror og søster). Hun har alltid hatt venner, fritidsaktiviteter, gjort det bra på skolen. Ingen ting som har tydet på at hun har problemer. Derfor er det rart for meg at hun sier at hun er lesbisk. Hun er pen, er feminin, har langt hår, sminker seg, ser ikke ut som en lesbe. Nå mener hun at jeg er fordomsfull fordi jeg ikke vil treffe kjæresten hennes, og fordi jeg sa til henne at jeg ikke ville godta at hun har valgt å ha en jente til kjæreste. Jeg vil ikke se de to i lag, og håper at de ikke har ligget sammen. Min datter mener jeg er gammeldags, men jeg mener at jeg reagerer helt ok. Min andre datter har derimot utviklet seg i riktig retning, og er forlovet med en mann. Noen andre som har fått slike urovekkende beskjeder fra sine barn?
Gjest MåneSkygge Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg misstenker dette for å være ett trolle innlegg. Men skal svare likevel. Om du tror det er noe galt med datteren din fordi at hun er lesbisk så er det du som har problemer. Du bør godta ungen som hun er og la henne ta sine egne valg om hvem hun vil være sammen med. Om hun liker jenter så er det tøft gjort av henne og stå fram med dette såppas ung. Du burde være stolt av at hun tørr og vise hvem hun er. Med slike fordommer som du har så er det ikke rart at mange blir " i skapet". 1
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Er du seriøs ?? Hun må da vel få være sammen med den hun vil uansett kjønn.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Huff, dette synes jeg var grusomt å lese! Føler med den stakkars datteren din, det må være helt forferdelig å få en sånn reaksjon fra moren hun når hun har mannet seg opp til å fortelle at hun har forelsket seg i en jente.
Antoinette Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 (endret) Dette er bare ett tulleinnlegg, samme historien ligger på Sol.no, diskusjon.no og VGDebatt hvor innlegger etter en stund innrømte at det var tull. Innlegget er endret iht KGs regler. -jolie, mod Endret 27. april 2009 av jolie
Silmarill Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Vel, enten så er hun det slik hun sier det - eller hun tror hun er det og prøver ut sitt sexliv.Rette alderen. Kanskje hun også sier det for å sjekke ut din reaksjon! Er hun det så er vel det greit det, det er like fullt ut barnet ditt/deres! Flott at hun står fram da og forteller deg det! Dersom hun er det så var det nok gdt for henne å få det ut! Herlighet, du skal jo ikke gjøre annet enn å støtte henne - det er det du skal! Du skriver at "hun ser ikke ut som en lesbe?" :klø: Hvordan ser en lesbe ut i dine øyne da? "TRAKTORKLÆR?" Skjerp deg!
Silmarill Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 (endret) Dette er bare ett tulleinnlegg, samme historien ligger på Sol.no, diskusjon.no og VGDebatt hvor innlegger etter en stund innrømte at det var tull. Det er vel og bra det - men det finns folk som reagerer slik som ts. her skriver! Sitatet er endret iht KGs regler. -jolie, mod Endret 27. april 2009 av jolie
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Dette er nok bullshit innlegg egentlig. Men jeg velger å svare. Det er forferdelig som mor å oppdage at barna er unormale. Jeg klarer ikke å fatte det sjokket som oppstår når barnet forteller at hun/han liker samme kjønn. Det er direkte ekkelt å tenke på. Uansee, lykke til.
Gjest Lesbe Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Dette er nok bullshit innlegg egentlig. Men jeg velger å svare. Det er forferdelig som mor å oppdage at barna er unormale. Jeg klarer ikke å fatte det sjokket som oppstår når barnet forteller at hun/han liker samme kjønn. Det er direkte ekkelt å tenke på. Uansee, lykke til. Jeg ville synes det var eklere å tenke på at datteren min ble penetrert...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 Hvor gammel var hun? Jeg ville synes det var eklere å tenke på at datteren min ble penetrert...
Gjest Lesbe Skrevet 26. april 2009 #11 Skrevet 26. april 2009 Hvor gammel var hun? Jeg har ingen barn, bare et eksempel.
Gjest Poker face Skrevet 26. april 2009 #12 Skrevet 26. april 2009 ja, da er hun en lesbe da. ikke noe å gjøre med det det er mest av femenine lesber enn disse traktor lesbene. jeg kjenner lesber som er helt normale jenter som sminker seg og har langt hår de er ofte sammen med jenter som dem.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #13 Skrevet 27. april 2009 Jeg er i en annen situasjon enn det TS er. Min datter fortalte meg i vinter at hun er lesbisk. Jeg sa til henne at jeg er like glad i henne, at jeg støtter henne. Men jeg sitter inne med en del spørsmål. Har ikke pratet med noen om dette, foruten om hennes far da. Lurer på om det er noe spesielt jeg bør gjøre, eller si, eller om jeg skal tolke det dit at hun er fornøyd med min reaksjon når hun i ettertid ikke har sagt noe? Hun snakker ikke noe om sin legning, ikke sier hun noe om hun har møtt en jente. Bør jeg vente, eller bør jeg ta litt tak og stille spørsmål? Min datter er 20 år, så hun bor ikke hjemme lenger.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #14 Skrevet 27. april 2009 Hadde min datter sagt at hun var lesbisk så hadde jeg sett henne inn i øynene og sagt "Det forstår jeg godt". Jenter er heite skapninger. Hot, hot, hot, sex, sex, sex.
Kykkelikokos Skrevet 28. april 2009 #15 Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg er i en annen situasjon enn det TS er. Min datter fortalte meg i vinter at hun er lesbisk. Jeg sa til henne at jeg er like glad i henne, at jeg støtter henne. Men jeg sitter inne med en del spørsmål. Har ikke pratet med noen om dette, foruten om hennes far da. Lurer på om det er noe spesielt jeg bør gjøre, eller si, eller om jeg skal tolke det dit at hun er fornøyd med min reaksjon når hun i ettertid ikke har sagt noe? Hun snakker ikke noe om sin legning, ikke sier hun noe om hun har møtt en jente. Bør jeg vente, eller bør jeg ta litt tak og stille spørsmål? Min datter er 20 år, så hun bor ikke hjemme lenger. Jeg ville forholdt meg til henne som om hun skulle vært hetero. Det må da være lov for en forelder å spørre om barnet har kjæreste, eller noen i kikkerten. Nå er det jo ikke så lett å få med seg alt når datteren din er flyttet ut og kan regnes som voksen, men jeg synes det er viktig at foreldre engasjerer seg i barnas liv (uten at man overdriver det og virkelig legger seg opp i andres liv selvfølgelig). Endret 28. april 2009 av Kykkelikokos
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #16 Skrevet 28. april 2009 Min datter fortalte i går at hun er lesbisk, og at hun har en kvinnelig kjæreste. Min datter er 17 år. Hun er vokst opp med meg, sin far, og to søsken (eldre bror og søster). Hun har alltid hatt venner, fritidsaktiviteter, gjort det bra på skolen. Ingen ting som har tydet på at hun har problemer. Derfor er det rart for meg at hun sier at hun er lesbisk. Hun er pen, er feminin, har langt hår, sminker seg, ser ikke ut som en lesbe. Nå mener hun at jeg er fordomsfull fordi jeg ikke vil treffe kjæresten hennes, og fordi jeg sa til henne at jeg ikke ville godta at hun har valgt å ha en jente til kjæreste. Jeg vil ikke se de to i lag, og håper at de ikke har ligget sammen. Min datter mener jeg er gammeldags, men jeg mener at jeg reagerer helt ok. Min andre datter har derimot utviklet seg i riktig retning, og er forlovet med en mann. Noen andre som har fått slike urovekkende beskjeder fra sine barn? er lesisk ensbetydene med problemer? Ser ike lesbisk ut..hvordan ser de ut da?
Gjest Gjest_klara klok_* Skrevet 28. april 2009 #17 Skrevet 28. april 2009 Gratulerer, tenkt så deilig å slippe unna en svigersønn! Syns du skal støtte jenta di og få henne til å fri til kjæresten. Når jentene har inngått ekteskap har de krav på gratis assistert befruktning. Her blir det søte barnebarn skal du se. Det en viss fare for at loven kan bli endret, så her må de skynde seg.
Gjest singel lesbe Skrevet 28. april 2009 #18 Skrevet 28. april 2009 Til trådstarter: Jeg tror at spørsmålet ditt heller burde være: "Er det noen flere som har fått slike urovekkende reaksjoner fra sine foreldre?" Naturens variasjon eksisterer også i menneskets kjærlighetsliv. Ha en flott sommer! Hilsen en feminin, sunn, sterk lesbisk kvinne
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 28. april 2009 #19 Skrevet 28. april 2009 Dette må være et trolleinnlegg. Ingen kan være så tjukke i hue i 2009!
Troyamin Skrevet 28. april 2009 #20 Skrevet 28. april 2009 Hun er pen, er feminin, har langt hår, sminker seg, ser ikke ut som en lesbe. Og hvordan ser lesber ut da? Jeg er bifil, så jeg kunne virkelig trenge en god "oppskrift" på hvor jeg kan finne lesbiske jenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå