Gjest Gjest_mona_* Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hei! jeg har bursdag til uka, fyller 23 år... men vet ikke hva jeg ønsker meg av kjæresten.. Vi er studenter begge to, så han vil nok bruke 800-1000 kr på meg..Trenger råd til å finne på noe jeg kan ønske meg...hehe.. litt av et problem!
Gjest Gjest_Moi_* Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Ønsker du deg typisk kjæreste-ting, eller? Hvis ikke så er dette ting jeg hadde satt pris på, spesielt da jeg var student: Frisørtime Middag ute Abonnement på et blad e.l Ullteppe Joggesko Mobil (hvis du har et abonnement der du har mulighet til å binde deg mer mot å få redusert pris på telefonen) Fylle opp mastkapet med matvarer du vanligvis ikke har mulighet til å kjøpe inn. Evt litt finere krydder og diverse tørrvarer Bærbar grill Ja, dette ble endel praktiske ting, men det er sånt jeg liker.
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Takk for tips! Jeg tenker både praktiske ting, og kjæresteting..han er ikke spesielt romantisk, så det var gode tips, som kom på lista Setter pris på flere tips :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå