Gå til innhold

Kastet opp maten sin, når nytt måltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt kastet opp etter kveldsmat:( Jeg vet ikke helt årsaken, men han spiser utrolig mye om dagen. Kan det være han hadde fått for mye mat, eller noe ? :rodme:

Jeg kan jo ikke legge han med tom mage, så jeg lurer på når jeg skal gi han mat igjen nå? Bør vel la det gå litt tid siden han nettopp kastet opp?

Videoannonse
Annonse
Gjest MåneSkygge
Skrevet (endret)

Jeg vet dessverre ikke Rafi, men det er kanskje lurt og vente litt i alle fall.

Endret av jolie
Skrevet

Det jeg tenker også. Men så er han så trøtt da, og jeg føler han bør spise igjen før han legger seg?

Pappaen hadde lagt han på magen etter kveldsmat, kan være derfor han spydde? (har sagt han ikke skal gjøre det med en gang etter mat:) )

Fikk litt noia-følelse nå iom at vi hadde omgangssyke for noen uker siden. men vi får håpe det ikke er noe sånt igjen ja!!

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Om han var veldig full i magen og ble lagt på magen så kan jo det være grunnen. Vet i ale fall at jenta mi ikke kan herjes med rett etter mat for da kommer det i retur. Du kan jo prøve litt forsiktig med mat nå. Gi ett par skjeer først å vent noen minutter for å se hvordan det går. Om han er kvalm er det jo godt mulig han ikke vil spise også.

Skrevet

Tråden er ryddet.

-jolie (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...