Gjest irritert85_ Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Ett par uker siden det ble slutt mellom kjæresten min og jeg. det har vært mye frem og tilbake mellom oss og til tider har det vært tungt. Igår møtte ei venninde ham på byen. De har såvidt pratet med hverandre tidligere via meg. Igår har hun imidlertid satt seg sammen med han og hans venner og tilbragt kvelden der. Tatt bilder av de to sammen og pratet mye sammen. Jeg kjente at det her irriterte meg ganske mye. Jeg ville ikke sittet og hengt med hennes ex, spesielt når jeg ikke kjente han fra før. Hun unnskyldte seg med at hun ikke kjente noen andre der, men uansett? Er det bare jeg som synes det er litt illojalt?
Wunderbarbara Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Nei! Det er helt utrolig dårlig gjort, og du burde absolutt ta det opp med venninna di på en skikkelig måte.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Det hørtes skikkelig rart ut. Hun kan ikke ha særlige sosiale antenner eller intelligens.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Åh, sånt er så vondt! Jeg har vært i samme situasjon selv, eller ikke helt det samme. Venninnene mine kjente eksen min bedre enn det virker som om venninnen din kjenner eksen din, så jeg hadde liksom ikke så mye jeg skulle ha sagt. Det var riktignok meg de kjente best, men vi var alle i samme miljø, så jeg skjønte jo da at det "måtte" være sånn. Men jeg syns likevel det var veldig vanskelig å se dem sammen som venner etter at det var slutt mellom meg og han, kan legge til at det var et veldig vanskelig brudd også da, og jeg har ikke noe kontakt med de jentene det gjelder i dag. Skjønner deg godt jeg.
Queen B Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 (endret) Ett par uker siden det ble slutt mellom kjæresten min og jeg. det har vært mye frem og tilbake mellom oss og til tider har det vært tungt. Igår møtte ei venninde ham på byen. De har såvidt pratet med hverandre tidligere via meg. Igår har hun imidlertid satt seg sammen med han og hans venner og tilbragt kvelden der. Tatt bilder av de to sammen og pratet mye sammen. Jeg kjente at det her irriterte meg ganske mye. Jeg ville ikke sittet og hengt med hennes ex, spesielt når jeg ikke kjente han fra før. Hun unnskyldte seg med at hun ikke kjente noen andre der, men uansett? Er det bare jeg som synes det er litt illojalt? Barnslig kjæreste du har. Han gjør dette med overlegg. Fordi han vet at din venninne vil sikkert plapre om det til deg. Er gjort med hensikt å gjøre deg sjalu og usikker. Garantert. Angående din venninnes rolle i dette? Vet hun at dere har slått opp? Hvis hun ikke vet det, syns jeg du lager et drama av ingenting. Om hun vet dere slo opp? Kanskje hun prøvet å megle, evt oppmuntre ham fra å deppe, Kjente ingen andre på utestedet. Logisk nok. Ingenting galt i det. Før du angriper henne og anklager henne for å være en dårlig venninne, syns jeg du skal la "saken" ligge et par uker. Da får både situasjonen og du tid å roe ned. Endret 27. april 2009 av Queen B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå