chimp Skrevet 17. juli 2003 #1 Skrevet 17. juli 2003 Hva heter denne parfymen igjen som kommer i to varianter; en rød for jenter og blå for gutter? Datteren min, som har 13-årsdag idag, ønsker seg nemlig den.....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #2 Skrevet 17. juli 2003 Er det Tommy Girl du tenker på fra Tommy Hilfiger? Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #4 Skrevet 17. juli 2003 Åh, det var da så lite :oops: gi henne deodoranten også- den er meget god. Minnie
Gjest Ethereal Skrevet 17. juli 2003 #6 Skrevet 17. juli 2003 tipper det er Tommy Girl Summer Cologne hun mener, der er i hvertfall flasken til jenteparfymen rød, og guttevarianten blå. Den normale Tommy Girl har blank flaske.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #7 Skrevet 17. juli 2003 Ja det stemmer- jeg gav deg visst ikke hele navnet Chimp. Minnie
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2003 Stemmer nok d, Ethereal! Jeg løper og kjøper.....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #9 Skrevet 17. juli 2003 Parfyme, deo og bodylotion er selvsagt den ultimate kombinasjonen Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #11 Skrevet 17. juli 2003 Perfect!!! Å fylle 13 er jo en stor dag- hun blir jo tenåring og da passer det jo med litt ekstra hvis økonomien tillater det. Minnie
Gjest Ethereal Skrevet 17. juli 2003 #12 Skrevet 17. juli 2003 Slike parfymer er ganske populære blant tenåringer; selv kjøpte jeg Cool Water som ekstragave til ei jente som ble konfirmert (i tillegg til diger engelsk dictionary)---det falt i smak
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2003 Hun er enebarn og litt bortskjemt, må jeg nok innrømme....D er en spesiell dag, helt enig, Hun har allerede fått sinnssykt mye i sommer; Den engelske ordboken som Ethereal nevnte, Harry Potter, i Hellas fikk hun Daniel Ray-veske, pute til rommet sitt, japansk sølvsmykke + sølvkjede, bukseskjørt(disse kombinerte greiene i lin)...D er d jeg kommer på i farten....I tillegg har hun fått sesongkort til Tusenfryd iår, siden vi bor rett i nærheten...Hun er født på et litt dumt tidspunkt når d gjelder feiring. Iår er absolutt ikke en sjel hjemme....verken venninner el besteforeldre el onkler og tanter, så d vi gjør er å dra til Oslo etter jobb og spise middag og kose oss....Så får vi ta feiringen på etterskudd! :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #14 Skrevet 17. juli 2003 Fikk du tak i parfymen Chimp, ble hun glad? Minnie
chimp Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #15 Skrevet 17. juli 2003 Jepp, kjøpte parfymespray og deodorant - 500 tilsammen! Hun ble veldig, veldig glad for at jeg husket at hun hadde sagt at hun ønsket seg den! I tillegg fikk hun jeans og en hvit topp av pappan sin + at vi kjøpte den nye CD'en til Metallica, men den er nå mer til hele familien. Spiste 4-retters middag på Mona Lisa på terrassen. Vellykket og veldig kos'lig! Slapp akkurat unna uværet da vi kom, og så var d over da vi gikk!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #16 Skrevet 17. juli 2003 Sånn skal det låte! Flink mamma Chimp! Minnie
starie Skrevet 17. juli 2003 #17 Skrevet 17. juli 2003 Så koselig! Å fylle 13 er jo stort da, det var i hvertfall det for meg.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #19 Skrevet 17. juli 2003 Bare pazz på så hun ikke ender opp som kontantkortfjortiz med mizz zixty bukzer og kjærezte på 25 år med rånebil zom ikke har kondomer i hanzkerommet. Kooooz Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå